Skocz do zawartości

Zatrudnienie po odbyciu kary

były skazany praca zatrudnienie znalezienie pracy pracodawca poszukiwanie pracy zatrudnienie byłych skazanyc byli więźniowie ankieta badania

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Studentkareso

Guest_Studentkareso
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 18:33

Witam! Poszukuję byłych skazanych, którzy próbowali/próbują znaleźć pracę po odbyciu kary. Jestem studentką i piszę pracę magisterską na ten temat. Chciałabym przeprowadzić również ankietę (internetową) oczywiście anonimową. Czy jest tu ktoś, kto zna takie osoby lub sam jest byłym skazanym, który poszukuje pracy i napotyka jakieś trudności na swojej drodze?

Dziękuję!

#2 Guest_Kom

Guest_Kom
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 19:07

Chyba cię pogięło

#3 Guest_Studentkareso

Guest_Studentkareso
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 19:23

Chyba cię pogięło

Jeżeli nie masz nic do powiedzenia w temacie, który jest podany powyżej to proszę usuń się stąd i nie zaśmiecaj forum swoim brakiem inteligencji :-) Aha i zwroty grzecznościowe "Cię, Ciebie, Tobie" piszemy z dużej litery :-)

#4 Guest_Kom

Guest_Kom
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 19:28

Acha, piszemy z dużej litery wtedy, kiedy mamy do kogoś szacunku - jarzysz?
Nie mam szacunku do osób idących na łatwiznę.

#5 Guest_Studentkareso

Guest_Studentkareso
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 19:41

Acha, piszemy z dużej litery wtedy, kiedy mamy do kogoś szacunku - jarzysz?
Nie mam szacunku do osób idących na łatwiznę.

Gdzie jest to "pójście na łatwiznę"? Chętnie się dowiem :-) 

#6 Guest_Anna2

Guest_Anna2
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 20:51

Byłych skazanych, tutaj????
No gratuluję przedsiębiorczości, skąd pomysł, że ktoś tutaj się odezwie????
Porażka taki student

#7 Guest_Anna2

Guest_Anna2
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 20:51

Porażka taki student

#8 Guest_Studentkareso

Guest_Studentkareso
  • Goście

Napisano 20 marzec 2018 - 21:59

Porażka taki student