Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sklep internetowy


wróć do serwisu Kadry 77 odpowiedzi w tym temacie

#21 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 14:04

Tak jest :) a co do marketingu smsowego to wydaję mi się to dużo bardziej skuteczne narzedzie, jednak tutaj jest duże ryzyko "przegięcia" przy nieumiejętnym wykorzystywaniu

No tak... z jednej strony wiadomości smsowe są bardziej spersonalizowane i bezpośrednie, mamy pewność, że zostaną odczytane. Ale z drugiej strony jednocześnie trzeba uważać bo numer telefonu traktujemy jako coś osobistego i nadmiar nikomu niepotrzebnych smsów może zirytować jeszcze bardziej niż email. Tylko gdzie jest ta granica?



#22 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 14:11

Tu masz rację. Czasami lepiej jest pozyskiwać i zatrzymywać u siebie klientów dobrą jakością usług. A wiesz jak działa taka wtyczka?

Wiesz co, narazie tak jak pisałem wcześniej, dowiadtwałem się o wtyczce PlaySMS WooCommerce, bo mają przewodnik na youtube jak to wszystko działa. Sprawa wygląda bardzo prosto, bo w zależności od wydarzenia jakie nastąpi na stronie można stworzyć sobie wiadomość np potwierdzenie płatności.



#23 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 14:17

Nie znam się na narzędziach marketingowych, ale w przypadku sklepu internetowego wydaję mi się, że klienta najbardziej interesuje szybkie i wygodne zrobienie zakupów - czyli dobrze zrobiona strona, różne możliwości płatności. Coś w ten deseń

Na pewno masz rację. Również darmowa dostawa... z doświadczenia wiem, że coś takiego działa.



#24 Guest_manof

Guest_manof
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 14:27

No tak... z jednej strony wiadomości smsowe są bardziej spersonalizowane i bezpośrednie, mamy pewność, że zostaną odczytane. Ale z drugiej strony jednocześnie trzeba uważać bo numer telefonu traktujemy jako coś osobistego i nadmiar nikomu niepotrzebnych smsów może zirytować jeszcze bardziej niż email. Tylko gdzie jest ta granica?

obserwacja i monitoring działań... niestety wiele osób o tym zapomina wprowadzając jakieś nowe rozwiązania, a potem ciężko właściwie stwierdzić czy coś jest skuteczne



#25 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 14:28

Wiesz co, narazie tak jak pisałem wcześniej, dowiadtwałem się o wtyczce PlaySMS WooCommerce, bo mają przewodnik na youtube jak to wszystko działa. Sprawa wygląda bardzo prosto, bo w zależności od wydarzenia jakie nastąpi na stronie można stworzyć sobie wiadomość np potwierdzenie płatności.

a czy te wiadomości można personalizować?



#26 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 15:40

a czy te wiadomości można personalizować?

Można. Imię, nazwisko i nr zamówienia z tego co kojarzę można umieścić w wiadomości.



#27 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 15:47

obserwacja i monitoring działań... niestety wiele osób o tym zapomina wprowadzając jakieś nowe rozwiązania, a potem ciężko właściwie stwierdzić czy coś jest skuteczne

W każdym razie nie ma jednego i uniwesalnego narzędzia, który by zadziałał u wszystkich....



#28 marta963

marta963

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 45 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 15:55

Może klub lojalnościowy? Klient dostawałby punkty za zakupy (np. 1zł = 1 pkt.) i po uzbieraniu określonej liczby punktów dostawałby np. rabat 10% na następne zakupy.



#29 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 15:56

Wiesz co, narazie tak jak pisałem wcześniej, dowiadtwałem się o wtyczce PlaySMS WooCommerce, bo mają przewodnik na youtube jak to wszystko działa. Sprawa wygląda bardzo prosto, bo w zależności od wydarzenia jakie nastąpi na stronie można stworzyć sobie wiadomość np potwierdzenie płatności.

a czy te wiadomości można personalizować?

 

Można. Imię, nazwisko i nr zamówienia z tego co kojarzę można umieścić w wiadomości.

Super! Taka personalizacja dobrze działa na klientów.



#30 Guest_manof

Guest_manof
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 16:04

W każdym razie nie ma jednego i uniwesalnego narzędzia, który by zadziałał u wszystkich....

No nie ma, ale z tego co kojarzę to mój znajomy prowadził taką masową wysyłkę smsów i przyniosło to u niego duże korzyści. Co prawda wtyczka, o której pisałeś działa nieco inaczej, ale myślę, że również może przynosić pozytywne skutki. Najważniejsze, żebyś wszystko kontrolował



#31 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 16:07

Może klub lojalnościowy? Klient dostawałby punkty za zakupy (np. 1zł = 1 pkt.) i po uzbieraniu określonej liczby punktów dostawałby np. rabat 10% na następne zakupy.

Rabaty robiliśmy za któreś z kolei zakupy, ale Twoja propozycja wydaje się bardzo ciekawa :)



#32 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 16:09

No nie ma, ale z tego co kojarzę to mój znajomy prowadził taką masową wysyłkę smsów i przyniosło to u niego duże korzyści. Co prawda wtyczka, o której pisałeś działa nieco inaczej, ale myślę, że również może przynosić pozytywne skutki. Najważniejsze, żebyś wszystko kontrolował

Jak to w biznesie bywa krok po groczku, metodą prób i błędów. Ważne, żeby mieć ręke na pulsie i reagować. Dzięki za dyskusję!



#33 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 343 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 16:10

a czy te wiadomości można personalizować?

 

Super! Taka personalizacja dobrze działa na klientów.

Dokładnie:) Niby taka "nowinka technologiczna", ale może być kluczem do zbudowania bazy lojalnych klientów.



#34 mgzeta

mgzeta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 274 postów

Napisano 21 maj 2018 - 11:48

Czy prosty sklep internetowy na bazie oferty typu http://bieliznaewa.p...-dziecieca.html z nastawieniem dodatkowe źródło dochodu ma waszym zdaniem rację bytu? Zastanawiam się nad uruchomieniem sprzedaży odkąd po hasłach typu bielizna dziecięca hurt znalazłam kilka fajnych ofert.



#35 Anastazja55

Anastazja55

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano 10 czerwiec 2018 - 20:54

Ja bym pomyślała o tym by założenie sklepu powierzyc dobrej agencji interaktywnej , gdzie np w moim przypadku na pewno moge polecić agencje Proformat ;) Agencja ma na swoim koncie ponad 300 stron i sklepów.

;)


#36 moett

moett

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 15 czerwiec 2018 - 21:00

Zwróć się do specjalistów.



#37 LeonKameleon

LeonKameleon

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 26 czerwiec 2018 - 13:38

Jak książki to masz kilka platform gdzie możesz je sprzedawać. Jak są to unikalne książki to zdecydowanie na forach i blogach tematycznych trzeba zaistnieć. Zrób własnego bloga na stronie i pisz recenzje i artykuły na temat tych książek i inne pokrewne. Generalnie lepiej skupić się na poszukaniu miejsc gdzie masz odbiorców i zaistnienie tam aniżeli na płatnych reklamach czy nawet SEO. Jak są to rzadkie tytuły i do tego po angielsku to w Polsce o SEO raczej nie masz się co martwić. Dobrze zoptymalizować strony na sklepie, kilka linków i powinno być ok. 


Zajmuje się dekorowaniem imprezek dla dzieci :) https://leonkameleon.pl


#38 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 356 postów

Napisano 17 lipiec 2018 - 18:59

Są specjalne narzędzia ktore ułatwiają prowadzenie i utrzymanie strony. Tutaj https://www.flstrefa...na-stronie.html poczytaj sobie o takowych narzędziach. Zawsze to duze ułatwienie, ale dzieki temu nie trzeba specjalistów i można sobie samemu poradzić z wieloma kwestiami.



#39 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 878 postów

Napisano 18 lipiec 2018 - 07:56

Może się do przydać na pewno warto się nad tym zastanowić, nikt też nie mówił, że prowadzenie sklepu internetowego jest aż takie proste.



#40 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 620 postów

Napisano 28 lipiec 2018 - 22:30

Czasami jest tak, że strona może być źle zoptymalizowana, wtedy co byś nie robił to nie wypromujesz swojego sklepu. Z pomocą firmy https://solv.pl/opty...y-internetowej/ dowiesz się, czy optymalizacja strony internetowej jest odpowiednia. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych