Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sklep internetowy


wróć do serwisu Kadry 64 odpowiedzi w tym temacie

#1 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 10:44

Witam. Prowadzę sklep internetowy i szukam skutecznych narzędzi marketingowych. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

#2 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 10:47

A jaka branża? Jaka jest Twoja konkurencja? Będzie łatwiej rozmawiać

#3 Guest_01gosc

Guest_01gosc
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 10:49

Email marketing - wiele sklepów wysyła maile z promocjami, nowymi ofertami

#4 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 11:03

Marku,jesteśmy ksiegarnią internetowa, mamy tytuły, których nie można spotkać w sieciowkach, wiele anglojęzycznych.

#5 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 11:06

Email marketing - wiele sklepów wysyła maile z promocjami, nowymi ofertami


Co do email marketingu mam mieszane uczucia bo te wiadomości najczęściej trafiają do spamu i mało kto je czyta...

#6 Guest_manof

Guest_manof
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 11:10

Co do email marketingu mam mieszane uczucia bo te wiadomości najczęściej trafiają do spamu i mało kto je czyta...


Dokładnie, email marketing już nie działa tak jak kiedyś...

#7 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 11:12

Marku,jesteśmy ksiegarnią internetowa, mamy tytuły, których nie można spotkać w sieciowkach, wiele anglojęzycznych.

Rozumiem, czasami ta niszowość może być sporym atutem, który można marketingowo przekuć w sukces

#8 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 11:14

Rozumiem, czasami ta niszowość może być sporym atutem, który można marketingowo przekuć w sukces

Dokładnie tak też staramy się działać, w każdy możliwy sposób zaznaczamy unikatowość naszych produktów.

#9 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 11:16

Dokładnie, email marketing już nie działa tak jak kiedyś...

Wydaję mi się, że wszystko za sprawą ilości tych wiadomości... Przecież dziennie takich maili potrafi przyjść kilkanaście... Klienci ich nie czytają bo zwyczajnie już nie zwracają na nie uwagi

#10 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 11:20

Dokładnie tak też staramy się działać, w każdy możliwy sposób zaznaczamy unikatowość naszych produktów.

To świetnie. Wydaję mi się że w przypadku sklepu internetowego działania w Social mediach to dobra baza

#11 Guest_manof

Guest_manof
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 11:25

Wydaję mi się, że wszystko za sprawą ilości tych wiadomości... Przecież dziennie takich maili potrafi przyjść kilkanaście... Klienci ich nie czytają bo zwyczajnie już nie zwracają na nie uwagi

Dokładnie. Ja sam mam może jeden, max dwa sklepy od których e-maile odczytuję bo ich oferta mnie interesuje, resztę traktuję jako irytujący spam

#12 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 11:52

To świetnie. Wydaję mi się że w przypadku sklepu internetowego działania w Social mediach to dobra baza

Na social mediach działamy i to sporo. Apropo tego, co koledzy pisali wyżej to myślałem o marketingu smsowym. Chociaż nie wiem czy to się u mnie sprawdzi. Czytałem ostatnio o wtyczce do wordpressa PlaySMS WooCommerce- automatyczna wysyłka smsów do klienta, np z informacją o zmianie statusu zamówienia lub z podziękowaniem za zakup

#13 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 11:57

Dokładnie. Ja sam mam może jeden, max dwa sklepy od których e-maile odczytuję bo ich oferta mnie interesuje, resztę traktuję jako irytujący spam

No niestety teraz bardzo trzeba się postarać i wykazać kreatywnością, żeby nie zirytować klienta reklamą

#14 Guest_manof

Guest_manof
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 12:08

No niestety teraz bardzo trzeba się postarać i wykazać kreatywnością, żeby nie zirytować klienta reklamą

Wiadomo, nie każdy reaguje jednakowo. Ale zdarzają się takie perełki, które mam wrażenie z założenia miały za zadanie zniechęcić klientów :D

#15 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 12:14

Na social mediach działamy i to sporo. Apropo tego, co koledzy pisali wyżej to myślałem o marketingu smsowym. Chociaż nie wiem czy to się u mnie sprawdzi. Czytałem ostatnio o wtyczce do wordpressa PlaySMS WooCommerce- automatyczna wysyłka smsów do klienta, np z informacją o zmianie statusu zamówienia lub z podziękowaniem za zakup

To ciekawe rozwiązanie, ale myślisz, że to narzędzie pomoże Ci w pozyskaniu klientów?

#16 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 13:31

Wiadomo, nie każdy reaguje jednakowo. Ale zdarzają się takie perełki, które mam wrażenie z założenia miały za zadanie zniechęcić klientów :D

haha faktycznie, zdarza się i tak, ale wydaję mi się, że chcociaż odrobina wyczucia to już połowa sukcesu



#17 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 288 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 13:37

To ciekawe rozwiązanie, ale myślisz, że to narzędzie pomoże Ci w pozyskaniu klientów?

Wiesz co, wydaję mi się, że takie narzędzie może poprawić i ułatwić komunikację z klientem - to już jakiś rodzaj budowania więzi. Oczywiście, że nie jest to działanie stricte marketingowe, ale z pewnością poprawia jakość oferowanych usług, a to pomaga zatrzymać klienta



#18 Guest_manof

Guest_manof
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 13:53

haha faktycznie, zdarza się i tak, ale wydaję mi się, że chcociaż odrobina wyczucia to już połowa sukcesu

Tak jest :) a co do marketingu smsowego to wydaję mi się to dużo bardziej skuteczne narzedzie, jednak tutaj jest duże ryzyko "przegięcia" przy nieumiejętnym wykorzystywaniu

#19 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 13:55

Wiesz co, wydaję mi się, że takie narzędzie może poprawić i ułatwić komunikację z klientem - to już jakiś rodzaj budowania więzi. Oczywiście, że nie jest to działanie stricte marketingowe, ale z pewnością poprawia jakość oferowanych usług, a to pomaga zatrzymać klienta

Tu masz rację. Czasami lepiej jest pozyskiwać i zatrzymywać u siebie klientów dobrą jakością usług. A wiesz jak działa taka wtyczka?



#20 Guest_Mateusz W

Guest_Mateusz W
  • Goście

Napisano 08 marzec 2018 - 13:59

Nie znam się na narzędziach marketingowych, ale w przypadku sklepu internetowego wydaję mi się, że klienta najbardziej interesuje szybkie i wygodne zrobienie zakupów - czyli dobrze zrobiona strona, różne możliwości płatności. Coś w ten deseń





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych