Gość aga Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam! Wystawiam rachunek do umowy zlecenie na 100 zł dekretuję go 404/230 100 zł230/221 9 zł230/220 18 złPod tym jest: do wypłaty. jaką kwotę tam wpisuję czy sumuje to wszystko 127 zł czy 73 zł czy 100 zł. Na wyciągach bankowych jest po prostu suma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gosia1965 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witamwedług mnie do wypłaty powinna być kwota brutto 100,-Rachunek musi być zatwierdzony do wypłaty jako całość, tylko płatności będą dwie: netto dla zleceniobiorcy i podatek do US. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi