Skocz do zawartości


bałagan po księgowej


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_jula

Guest_jula
  • Goście

Napisano 01 marzec 2018 - 10:06

Witam, na początku roku zakończyłam współpracę z księgową i postanowiłam sama się tym zająć. Firma od sierpnia ubiegłego roku i okazało się że w pit 7 (każdym kwartalnie) jest błąd z zaksięgowanymi ale nie opłaconymi fakturami. Nie mam też pewności iż zwrócono mi wszystkie faktury zakupowe i sprzedażowe a z racji tego że wyjechałą za granicę nie mam już dostępu poza tymi co dostałam. Co mam teraz zrobić? Jak to wyjaśnić? Jedna z nieopłaconych faktur opiewa na kwotę 17 tys, dostawca ją wystawił, księgowa uwzględniła w vat 7 po czym okazało się że jednak nie będę danego produktu kupowała. Proszę o wyrozumiałość, dopiero stawiam pierwsze kroki w tym temacie a chcę żeby wszystko było w porządku. Dziękuję



#2 Guest_Ewelina

Guest_Ewelina
  • Goście

Napisano 02 lipiec 2018 - 14:12

Jeśli nie rozliczasz się metodą kasową vat, to miała prawo uwzględnić fakturę w vat7, niezależnie od tego czy była opłacona. Jeśli okazało się, że nie będziesz kupowała danego towaru to dostawca powinien wystawić fakturę korygującą. Chyba, że umówiłaś się z nim, że daną fakturę zniszczysz - ale wtedy powinnaś przekazać taką informację księgowej.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych