Kategorie
Skocz do zawartości

Śmierć pracownika - jaki PIT


Gość JustynaSt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W roku 2011 zmarł nasz pracownik. Wynagrodzenie za ostatni miesiąc pracy, premię oraz ekwiwalent za niewykorzystany urlop, a także odprawę pośmiertną, otrzymała jego matka (jedyna osoba uprawniona do otrzymania renty po zmarłym). Na jakim druku i z danymi „kogo” (na matki czy na zmarłego pracownika) wystawić PIT za 2011 r. Czy ma on obejmować wszystkie przychody pracownika w 2011 r. czy tylko miesiąc za który wypłacono wynagrodzenie dla matki po śmierci syna? Dziękuję za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...