Gość JustynaSt Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 W roku 2011 zmarł nasz pracownik. Wynagrodzenie za ostatni miesiąc pracy, premię oraz ekwiwalent za niewykorzystany urlop, a także odprawę pośmiertną, otrzymała jego matka (jedyna osoba uprawniona do otrzymania renty po zmarłym). Na jakim druku i z danymi „kogo” (na matki czy na zmarłego pracownika) wystawić PIT za 2011 r. Czy ma on obejmować wszystkie przychody pracownika w 2011 r. czy tylko miesiąc za który wypłacono wynagrodzenie dla matki po śmierci syna? Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogumiła Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 PIT 11 musi być wystawiony na pracownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi