Skocz do zawartości


Zdjęcie

zmiana adresu przechowywania ksiąg po zamknięciu działalności

dokumentacja

wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kaliks

kaliks

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 23 luty 2018 - 16:36

Czy i w jaki sposób po zamknięciu działalności zgłosić zmianę miejsca przechowywania dokumentacji księgowej byłej jednoosobowej działalności gospdarczej? Normalnie to byłby NIP-1, ale on jest dla prowadzących działalność gospodarczą, a tu chodzi o kogoś kto już tę działalność zakończył i odebrał dokumentację swojej firmy z biura księgowego. Dalej NIP-1, czy jakieś pismo do US?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dokumentacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych