Skocz do zawartości


gwarancja laptopa


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_szymon

Guest_szymon
  • Goście

Napisano 20 luty 2018 - 21:23

Witam mam taki problem, że ponad trzy miesiące temu zepsuł mi się laptop. Po oddaniu go na gwarancje wrócił po miesiącu z wymienionym dyskiem twardym, z tą gwarancją nie było żadnych problemów. Jednak po trzech dniach musiałem znowu oddać go na gwarancję, ponieważ nie chciał się włączyć. Po jakimś czasie przyszedł jednak sms ze gwarancja nie zostanie uwzględniona ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne (płyty glownej) po jakiś dwóch tygodniach otrzymałem sms ze mogę odebrać laptopa wiec poszedłem i go odebrałem oczywiście uszkodzonego. W sklepie powiedzieli mi ze musze się kontaktować w sprawie naprawy lub wymiany bezpośrednio do producenta ponieważ posiadam jeszcze dodatkowa gwarancje rozszerzona. I tutaj moje pytanie czy mam informować producenta o poprzednich usterkach i serwisowaniu laptopa oraz czy powiedzieć prawdę czyli ze poprostu się wyłączył i już się nie chce włączyć ponieważ jest uszkodzona płyta główna co stwierdzono w serwisie czy jednak ze upadl mi i nie działa. Taka porade otzrymalem od sprzedawczyni??



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych