Skocz do zawartości


zaliczka i zmiana właściciela lokalu


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 17 luty 2018 - 23:05

W zeszłym roku wpłaciliśmy zaliczkę w lokalu, gdzie miało się odbyć przyjęcie komunijne.
Ustalony został termin przyjęcia, wstępne menu, wpłaciliśmy zaliczkę - mamy na nią potwierdzenie podpisane przez managera restauracji.

W tym roku okazało się, że zmienił się właściciel lokalu (manager też) i zaczęły się problemy. Nowy właściciel uważa, że o zaliczce nie wiedział.
Proponował byśmy sami odzyskali wpłaconą zaliczkę od poprzedniego właściciela i wpłacili jemu jako nowemu właścicielowi.

Moim zdaniem, skoro ktoś inny kupił lokal, to razem ze zobowiązaniami i zaliczka powinna być "ważna". Czy mam rację?
Co można w tej sytuacji zrobić?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych