Admin Księgowość Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Aktywa niematerialne są określane jako walory o wysokiej wartości. Prawdopodobnie najbardziej wartościowym, lecz najmniej zbadanym składnikiem w tej grupie jest marka. Marce musi być nadana wiarygodna wartość. Międzynarodowy Standard ISO dostarcza logicznego, wiarygodnego podejścia do wyceny marki, zawierając finansowe, behawioralne i prawne aspekty procesu wyceny. Powrót do artykułu: Wycena marki przedsiębiorstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M, A. Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tak!, a jak wycenić wartość niematerialną pracodawcy osoby fizycznej?, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja wiem Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 www.dga.pl/strony/1/i/975.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi