Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Taryfy na wodę i ścieki-projekt rozporządzenia


wróć do serwisu Księgowość 192 odpowiedzi w tym temacie

#141 Guest_taryfiarz

Guest_taryfiarz
  • Goście

Napisano 04 marzec 2018 - 22:53

Co wpisujecie w tabeli C kolumna 6 ? z której kolumny powielacie ? 



#142 Guest_taryfiarz

Guest_taryfiarz
  • Goście

Napisano 04 marzec 2018 - 22:53

Co wpisujecie w tabeli C kolumna 6 ? z której kolumny powielacie ? 



#143 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 05 marzec 2018 - 07:13

Jeśli chodzi o wynagrodzenia to par.8 Rozporządzenia ust.1 pkt 1-średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalony w ustawie budżetowej lub w Wieloletnim Planie Finansowym Państwa



#144 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 05 marzec 2018 - 07:42

Jeśli chodzi o wynagrodzenia to par.8 Rozporządzenia ust.1 pkt 1-średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalony w ustawie budżetowej lub w Wieloletnim Planie Finansowym Państwa

tzn., że do materiałów i usług oraz do wynagrodzeń stosujemy ten sam wskaźnik?



#145 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 05 marzec 2018 - 07:50

Do materiałów niby wskaźnik cen produkcji sprzedanej przemysłu, ale to chyba tyle samo jest..2,3



#146 Guest_Kamila

Guest_Kamila
  • Goście

Napisano 05 marzec 2018 - 09:13

Co wpisujecie w tabeli C kolumna 6 ? z której kolumny powielacie ? 

Też nie wiem



#147 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 05 marzec 2018 - 09:51

Ja powielam kolumnę 10, nic innego nie pasuje, bo nie można wziąć jednego roku



#148 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 05 marzec 2018 - 10:09

no własnie.... w kolumnie 10 jest średnia dla 12 miesięcy. To jeżeli jest ta kolumna i uśrednia się w niej niezbędne przychody z 3 lat to niby dlatego, żeby na jej podstawie wyliczyć jedną stałą stawka taryfowa na 3 lata? No bo jesli nie to po co jest ta kolumna z oznaczeniem " srednia dla 12 miesięcy"



#149 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 05 marzec 2018 - 10:23

Tego nie wie nikt... może im łatwiej będzie porównać z wykonaniem czy jak...



#150 Guest_Maria

Guest_Maria
  • Goście

Napisano 05 marzec 2018 - 14:57

Tabela F wiersz 5 stawka opłaty abonamentowej na odbiorcę usług w zł kiedyś było jeszcze na miesiąc a teraz na ile??? :-( masakra te tabelki to jakiś analfabeta tworzył nic nie jest spójne :-(



#151 Guest_Majka

Guest_Majka
  • Goście

Napisano 05 marzec 2018 - 18:08

a ja ustalam różne ceny na różne lata 



#152 Henryka58

Henryka58

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano 05 marzec 2018 - 21:01

No u mnie tez wychodzą różne ceny na poszczególne lata.

W tabeli I Analizy ekonomiczne.... tu mam problem z wypełnieniem tej tabeli. Robimy taryfy tylko na ścieki i oprócz wiersza 2 nie wiem co zrobić z resztą  :(



#153 Guest_Ona

Guest_Ona
  • Goście

Napisano 06 marzec 2018 - 09:11

Czy do kosztów należy doliczyć odpisy amortyzacyjne? Jeżeli część środków trwałych jest sfinansowana z własnego majątku to te odpisy mogę czy też muszę wliczyć do kosztów kalkulując taryfy? Jeżeli  tak to czy trzeba je ująć  w całości czy można w części?



#154 Anna8888

Anna8888

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 07 marzec 2018 - 07:28

Mam prośbę o podpowiedz jakie daty wstawiacie w tabelach na każdy rok.

Ja zbaraniałam i nie wiem czy dobrze myślę

11-06-2018 do 12-06-2019

12-06-2019 do 11-06-2020

12-06-2020 do 11-06-2021

 

Proszę zerknijcie.



#155 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 07 marzec 2018 - 07:41

A ja nie wstawiam dat. Zgodnie z tabelami piszę... w okresie od 1 do 12 miesiąca obowiązywania nowych taryf, potem: w okresie od 13 do 24 miesiąca.. Nie wiadomo tak naprawdę kiedy one wejdą w życie, więc chyba lepiej nie pisać. Wcześniej w tabelkach było w okresie od.... do.... a w opublikowanym już rozporządzeniu są te miesiące



#156 Anna8888

Anna8888

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 07 marzec 2018 - 07:58

Ok ale są tabele D,G,H,F tam są daty od do m-ca, to z tym zrobić?



#157 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 07 marzec 2018 - 08:07

No i właśnie tam piszę od 1 do 12 miesiąca. W kolejnej tabeli od 13 do 24 i w kolejnej od 25 do 36 miesiąca (te tabele są oddzielnie dla każdego roku)



#158 Anna8888

Anna8888

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 07 marzec 2018 - 08:13

Teraz rozumiem dziękuję.



#159 Guest_ewasz

Guest_ewasz
  • Goście

Napisano 07 marzec 2018 - 13:08

jestem zakładem budżetowym i mam 3 rodzaje działalności woda ścieki i inne czy powinnam wyodrębnić koszty wykonane tylko dla wody i ścieków oczywiście odrębnie? bo sprawozdanie mam całościowo zrobione z trzech działalności?



#160 Guest_Beata

Guest_Beata
  • Goście

Napisano 07 marzec 2018 - 14:08

czy ktoś mógłby użyczyć swoje druki..... proszę podzielcie się





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych