Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nowe auto na firmę

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MalwinaBak

MalwinaBak

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 25 styczeń 2018 - 17:24

Witajcie. Dostałam fajny kredycik na nowe auto i chciałabym się poradzić, które mam kupić? Najlepiej jakieś reprezentacyjne, nie za wielkie i na wypasie hehe. Ostatnio czytałam o peugeotach i nawet mi się widzą, ale nie znam się kompletnie. Kiedyś mąż mi to wybierał, ale już nie jesteśmy razem. Ja dużo jeżdżę, a więc muszę mieć porządny samochód. Co mi doradzicie?

#2 wacława

wacława

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 05 luty 2018 - 19:12

dobry samochód, to znaczy jaki? Bo ludzie są różni i nie każdemu podoba się to samo :P ja mogę swoje zdanie wyrazić, że peugeoty to mnie osobiście też się bardzo podobają i właśnie jak zdałam prawko to poczekałam aż ogłoszą wyprzedaż w salonach tego francuskiego producenta, żeby dostać fajną cenę i tak też się stało. Od dwóch miesięcy mam swoje małe cacko :D Ty też dawaj do salonu kochana

#3 wera_

wera_

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 35 postów

Napisano 28 luty 2018 - 13:16

Zgadzam się, że warto poczekać na wyprzedaże. :D Ja też postarałam się ostatnio o kredyt na samochód firmowy i za kilka dni pojadę po moją świeżutką Toyotę aygo prosto z salonu. ;)

http://auta-firmowe....mochod-firmowy/

#4 mijamija

mijamija

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 28 luty 2018 - 16:36

Dobry jest też taki kalkulator kredytowy https://finanse.rank...lator-gotowkowyMoim zdaniem warto się nim choć trochę sugerować :)

W czasach gdy nasza wrażliwość uległa stępieniu pod wpływem wszechobecnej wulgarności i wyuzdania, warto przekonać się, co wciąż może nami wstrząsnąć.

#5 Guest_Wloteq

Guest_Wloteq
  • Goście

Napisano 03 maj 2018 - 11:48