Skocz do zawartości


Zdjęcie

założenie magazynu


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 23:00

Co jest potrzebne do założenia magazynu 



#2 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 648 postów

Napisano 24 styczeń 2018 - 17:24

Po pierwsze musisz mieć magazyn, trzeba go również zgłosić, by wszystko było udokumentowane, później warto jeszcze zadbać o jakiś program do magazynowania, by wszystko było uporządkowane 



#3 Daniłło

Daniłło

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 24 styczeń 2018 - 18:29

Między innymi do tego dochodzi całe zabezpieczenie magazynu terenu wokół odpowiedni dojazd i ubezpieczenie. Mnóstwo rzeczy



#4 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów

Napisano 26 styczeń 2018 - 13:29

A za takie programy trzeba bardzo dużo płacić? Jest to kwestia tysięcy rocznie? 



#5 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 648 postów

Napisano 27 styczeń 2018 - 20:31

raczej stówy, to nie jest nic skomplikowanego



#6 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów

Napisano 28 styczeń 2018 - 16:20

W takim razie cena jest naprawdę zachęcająca, a gdzie znajdę taki program? 



#7 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 648 postów

Napisano 29 styczeń 2018 - 17:04

Nawet przegiąłem trochę z cenę, http://www.lomag.pl/ u nich dostaniesz program magazynowy w cenie 80zł, teraz jest zniżka i w gratisie masz pomoc serwisową na rok, u mnie w firmie  wykorzystywany jest on przez cały czas, nie wymaga praktycznie żadnego szkolenia, gdyż jest intuicyjny 



#8 luke45

luke45

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1000 postów

Napisano 01 luty 2018 - 19:32

Potrzebna jest działka ;) i pieniądze.

Always look on the bright side of life!


#9 PawełP32

PawełP32

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 255 postów

Napisano 11 lipiec 2018 - 10:24

Założenie magazynu to również potrzebny dobrej jakości sprzęt, dzięki któremu będziecie mogli sprawnie przeprowadzać cały proces magazynowania i sprzedaży. Jeżeli już zdecydujesz się na postawienie magazynu to sprawdź ofertę firmy Lemarpol, która zajmuje się nie tylko sprzedażą wózków widłowych i innych podnośników, ale również umożliwia wynajem i prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Nam współpraca z nimi naprawdę fajnie się udaje i to od ponad 4 lat :) 



#10 theter

theter

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 19 lipiec 2018 - 12:27

ja uważam że na początek działalności lepiej wynająć, mniejsze ryzyko w przypadku niepowodzenia. polecam sprawdzić ofertę tej firmy - hale magazynowe do wynajęcia



#11 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 73 postów

Napisano 28 sierpień 2018 - 20:58

Działka, pieniądze, pomysł i dobry wykonawca. O ile z pierwszymi trzema nie pomogę, tak wykonawcę mogę polecić https://commercecon.pl/ ich magazyny to wyższa klasa jeśli chodzi o jakość w możliwie najniższych kosztach. Nie opłaca się wynajmować, nawet na krótki czas. Szczególnie że ciężko znaleźć budynek idealny na wynajem, a specjaliści Commercecon dostosują projekt dokładnie do potrzeb, estetycznie i tak by był bezawaryjny w eksploatacji. 



#12 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 210 postów

Napisano 29 sierpień 2018 - 07:40

Na pewno wypadałoby mieć dostęp do odpowiednio dużej działki i dobrze wszystko przemyśleć. Budowa trochę może potrwać, ale raczej warto. ;)


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#13 mariuszP77

mariuszP77

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 42 postów

Napisano 12 marzec 2019 - 12:31

Jakbyście potrzebowali dobrej jakości betonu to sprawdźcie sobie betoniarnię Hydrobudowa-1 https://www.hydrobudowa1.pl/ z Warszawy.  Mają też gotowe prefabrykaty betonowe jak bloczki betonowe czy płyty drogowe. Mega solidni, jakość betonu pierwsza klasa a do tego dobre ceny.



#14 stalowiec23

stalowiec23

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 13 marzec 2019 - 06:11

Po pierwsze musisz mieć magazyn, trzeba go również zgłosić, by wszystko było udokumentowane, później warto jeszcze zadbać o jakiś program do magazynowania, by wszystko było uporządkowane 

 

U nas był problem z uporządkowaniem wszystkiego. Prowadziłem firmę kilka lat. Gdy zaczęła dobrze prosperować, zainwestowałem w magazyn. Jednak nie poświęciłem temu zbytniej uwagi i zrobił się spory chaos. Postanowiłem skorzystać z audytu. Bardzo profesjonalnie wykonała go firma kmc-services https://kmc-services...ugi-magazynowe/ Zaleciła wprowadzenie zmian. Wszystko bardzo konkretnie i rzeczowo. Weszliśmy we współpracę i wykonują dla mnie usługi magazynowe, czyli przejmują zarządzanie magazynem. Teraz w końcu wszystko sprawnie działa i przynosi mi zysk.



#15 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 362 postów

Napisano 03 kwiecień 2019 - 14:15

Wykorzystując technologię stalową to wykonanie hali magazynowej może trwać naprawdę krótko. Koszta też będą niższe niż hali murowanej. Jak szukacie wykonawcy takich hal magazynowych to zwróćcie się do firmy Solid Hale. Są z mazowieckiego. 



#16 Guest_monkk

Guest_monkk
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2019 - 23:37

Solidnej jakości skrzynki magazynowe, regały i wiadra dostaniecie w Rodło z Bytomia. Są wykonane z plastiku, solidne i wytrzymałe no i cenowo w Rodło jest korzystnie a do tego mają duży wybór i szybko realizują zamówienia.



#17 ula13

ula13

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 18 sierpień 2019 - 08:23

W magazynie na pewno niezbędne są regały do prawidłowego i bezpiecznego ich przechowywania. Zobacz tu https://www.regaly.b...alowe-1731.html

Regały metalowe proste w montażu. Różne parametry które sami dopasujemy do swoich potrzeb. Dostawa jest darmowa.



#18 Jarecki85

Jarecki85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 200 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 10 wrzesień 2019 - 06:15

Na magazynie dobrze jest też zadbać o porządek, wiec warto postawić chociażby na wiszące skrzynki na klucze. Dzięki nim można w łatwy i szybki sposób posegregować klucze i sprawić, by wreszcie nie znikały ;)



#19 Mariinka

Mariinka

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano dziś, 06:11

Trzeba tu zadbać o całkiem sporo rzeczy. Dużo też zależy od tego czy budujecie swój magazyn, czy też wynajmujecie. Jednak częściej firmy decydują się na wynajem z oczywistych powodów, więc tu należy zadbać w pierwszej kolejności o odpowiednie jego wyposażenie. Meble magazynowe, odpowiednie oznaczenia pod kątem BHP. Oprogramowanie magazynowe też się przyda. W firmie Gizo https://gizo.pl będziecie mogli zarówno kupić jak i wynająć wózki widłowe. Dla nas opcja wynajmu okazała się strzałem w 10!



#20 Jędrek

Jędrek

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano dziś, 10:38

Widzę, że każdy zauważa coś innego, co byłoby przydatne w magazynie. Ze swojej strony mogę polecić portal oshare.pl. Tam w jednym miejscu znajdziecie oferty wynajmu na zarówno wózki widłowe (https://oshare.pl/133-wozki-widlowe), regały (https://oshare.pl/141-meble-biurowe), jak i inne rzeczy do wyposażenia magazynu. Można na spokojnie zajrzeć, zapoznać się z tym, co ma do zaoferowania portal, a nóż każdy znajdzie w jednym miejscu coś dla siebie.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych