Gość Alina Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 W stowarzyszeniu po raz pierwszy zostanie wypłacona umowa zlecenie na rozliczenie dokumentów księgowych przez zwykłą osobę (nie z zawodu księgową)w celu pomocy .W związku z czym będą musiały zostać wystawione PIT 4R i PIT 11. Kto powinien podpisać te pity? Pani Prezes? czy osoba z którą zostanie podpisana umowa zlecenie (osoba ta nie posiada żadnej pieczątki.Czy coś jeszcze trzeba oprócz PITów wysłać do urzędu skarbowego?Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koleżanka Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 To będą wasze dokumenty i to wy musicie je podpisać, a nie osoba-zleceniobiorca.A skoro ktoś ma rozliczyć dokumenty księgowe to myślę, że będzie wiedziała co i gdzie należy wysłać. Wg mnie podpisać PIT może prezes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi