Skocz do zawartości

Zdjęcie

Odwołanie z urlopu wypoczynkowego - sposób odwołania, wzór pisma

wróć do serwisu Kadry 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 515734 postów

Napisano 11 grudzień 2017 - 19:02

Czy pracodawca może odwołać pracownika z urlopu wypoczynkowego, na który wyraził uprzednią zgodę? Może, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. Możliwość odwołania pracownika z urlopu wypoczynkowego została uregulowana w art. 167 Kodeksu pracy. Zobacz wzór pisma odwołującego pracownika z urlopu.

Powrót do artykułu: Odwołanie z urlopu wypoczynkowego - sposób odwołania, wzór pisma

#2 Guest_adam

Guest_adam
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2017 - 19:02

Dzień dobry, mam takie pytanie otóż pracuję jako specjalista ds zakupów na umowie próbnej od października do grudnia, czyli przysługuje mi 5 dni wolnego. 3 listopada szef powiedział że każdy ma wybrać sobie dzień do odrobienia za 11 listopada, wybrałem 15.11. Dziś otrzymałem zaświadczenie wydawane przy każdej wypłacie ile zostało mi dni wolnych a tu niespodzianka 3 dni. Chcę zaznaczyć że 5.12 zaniosłem wniosek o wolne 12.12. I nie wiem czy on mi odliczył w listopadowej wypłacie wolne za 5.12 i 15.11 czy się ktoś pomylił, proszę o radę.

#3 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 16852 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 11 grudzień 2017 - 19:22

"czy ktoś się pomylił"
Skąd nam wiedzieć co ci odliczono?
Wyjaśnij z pracodawcą, wróżkami nie jesteśmy.

#4 Guest_adam

Guest_adam
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2017 - 19:54

"czy ktoś się pomylił"
Skąd nam wiedzieć co ci odliczono?
Wyjaśnij z pracodawcą, wróżkami nie jesteśmy.

Nie trzeba od razu być takim "podniosłym" zapytalem się tylko co o tym sądzicie, ale skoro się nie wypowiedziałaś tylko od razu z czymś takim to tak jak ja nie masz o tym zero pojęcia.

#5 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie