Skocz do zawartości

Nietypowe wezwanie na przesłuchanie

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2017 - 19:09

Witam, w ten poniedziałek przydażyła mi się dziwna sytuacja- około godziny 16 zapukał do moich drzwi policjant pytając czy ktoś o moim imieniu i nazwisku tu mieszka na potwierdzenie, że to ja zostałam poproszona o numer telefonu, Pan policjant zapisał go na listę przy moim nazwisku ( na liście widziałam kilka innych nazwisk) i podał swój telefon mówiąc, że skontaktują się ze mną w tym tygodniu w celu ustalenia terminu przesłuchania, gdy spytałam w jakiej sprawie nie dostałam informacji. Nie znam się na tego typu sprawach ale z tego co czytałam jest to raczej nietypowe. Teraz stresuje się ponieważ nie mam pojęcia w jakiej sprawie oraz w jakim charakterze zostanę wezwana. Jakieś rady jak się zachować oraz o co może chodzić? Z góry dziękuje.

#2 koleżanka

koleżanka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 11323 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 07 grudzień 2017 - 19:17

"oraz o co może chodzić?" - to pytanie do wróżki albo jasnowidza  :wub: 

wg mnie nie masz czym się stresować skoro niczego nie przeskrobałaś, więc najlepiej zachować spokój  

#3 Zosia/Agnieszka

Zosia/Agnieszka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14957 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 07 grudzień 2017 - 19:28

A to napewno policjant?

#4 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 07 grudzień 2017 - 19:41

A to napewno policjant?

Cóż nie poprosiłam o pokazanie odznaki ani nic podobnego, ale wątpię aby był to jakiś żart czy coś w podobie :P

#5 Zosia/Agnieszka

Zosia/Agnieszka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14957 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 08 grudzień 2017 - 08:35