Skocz do zawartości


Zdjęcie

ZUS ZUA


wróć do serwisu Moja Firma Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 anilorak64

anilorak64

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 07 grudzień 2017 - 18:04

Witam. 

Kilka dni temu złożyłam poprzez profil zaufany wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej CEIDG-1. Niestety ale przeoczyłam dołączenie załącznika ZUS - ZUA , We wniosku wpisałam również numeru konta bankowego :( . Następnego dnia zrobiłam aktualizację podałam konto , załaczyłam wypełniony  ZUS ZUA -. Zaglądam na swoje konto w ZUS , a tam co prawda widnieją moje dane jako płatnika - ale nie ma nie juz  w zakładce ,,Lista osób zgłoszonych do ubezpieczeń''- a z tego co wiem jako płatnik powinnam zgłosić do ubezpieczenia sama siebie . Z kolei w zakładce ubezpieczony jest moje nazwisko ( przed założeniem firmy pracowałam na etat)  - nie ma natomiast informacji kto jest moim płatnikiem.

Nr konta bankowego tez nie pojawił sie  w PUE.  Zmiany wprowadzałam ponad 24 godz temu. Czy z powyższych informacji wynika ze musze jednak sama dostarczyc wszystkie dokumenty do zgłoszenia ubezpieczenia? Bardzo prosze o pomoc 

 




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych