Skocz do zawartości


Reklamacja z wymianą na inny model - zmiana ceny produktu podczas reklamacji


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Mateusz

Guest_Mateusz
  • Goście

Napisano 06 grudzień 2017 - 22:04

Witam,

Zamówiłem w sklepie internetowym rękawice model X. Gdy przesyłka dotarła do mnie okazało się, że posiadają wadę (wadliwe szwy), więc zdecydowałem się na reklamację towaru. Przeglądając sklep w poszukiwaniu panelu reklamacji znalazłem model rękawic Y w atrakcyjnej promocji (która weszła w życie po złożeniu przeze mnie zamówienia). Postanowiłem złożyć reklamację z prośbą o wymianę towaru na model Y (który nawet w promocji był droższy) i pokrycie różnicy kosztów, na co sklep wyraził zgodę.
Cena promocyjna była aktualna w momencie składania przeze mnie reklamacji, potwierdzenia jej przez sklep, jak i w momencie, gdy sklep otrzymał ode mnie wadliwy towar. Po 12stu dniach oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dostałem informację o pozytywnym rozpatrzeniu i dane do przelewu różnicy.
Kwota, którą miałem przelać była sporo wyższa. Okazało się, że max 2 dni (wg kopii strony w Google 2 dni wcześniej obowiązywała jeszcze stara cena) wcześniej sklep zmienił promocję (z "black friday" na jakąś świąteczną) i w rezultacie model Y był już przeceniony -10% zamiast -50%, co oczywiście mi nie odpowiada.
Co mogę z tym faktem zrobić? Żądać od sklepu realizacji po starej, niższej cenie, która była aktualna w momencie rozpoczęcia procedury reklamacji? Czy pozostaje jedynie zwrot pieniędzy?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych