Skocz do zawartości


PGE- wycinka drzew, brak odszkodowania i kontaktu

PGE wycinka odszkodowanie kontakt brak odpowiedzi pomoc

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 28 listopad 2017 - 17:23

Witam. Na przełomie lutego i marca 2017 pracownicy PGE dokonali skrócenia drzew nad którymi przebiega linia energetyczna (już nieczynna). Nie otrzymałam żadnego pisma ani informacji o terminie wycinki ani nie podpisywałam żadnej zgody. Przycinka odbyła się w taki sposób, że drzewa zostały zdewastowane i w tym momencie są martwe.

Po kilkunastu interwencjach telefonicznych przyjechała Pani rzeczoznawca w celu oszacowania strat- 28 sierpień 2017r. 

Od tamtej pory nastąpiła cisza- nikt się ze mną nie kontaktuje ani nie informuje o przebiegu mojej sprawy. Kontakty telefoniczne kończą się zbywaniem i przekładaniem rozmowy na "za kilka dni". Osoba która ze mną rozmawia przekłada rozmowę ponieważ musi to ustalić z dyrektorem- sytuacja taka powtórzyła się już dwukrotnie. Niestety kolejne próby kontaktu są nieskuteczne. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



#2 Guest_Kefass

Guest_Kefass
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2017 - 07:49

pamiętaj, że sprawa opiera się o pisma a nie o uzgodnienia telefoniczne. Na pismo obowiązuje odpowiedź w trybie wynikającym z kpa. Złóż skargę, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś, lub kolejną na opieszałość, jeśli został naruszony termin. 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PGE, wycinka, odszkodowanie, kontakt, brak, odpowiedzi, pomoc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy