Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie kuchni w biurze - czy wpływa na sukces firmy?


wróć do serwisu Moja Firma 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102254 postów

Napisano 24 listopad 2017 - 19:15

Jakie jest podstawowe wyposażenie każdego biura? Zapewne najpierw myślimy o organizacji i umeblowaniu przestrzeni oraz niezbędnych artykułach papierniczych lub akcesoriach, które ułatwiają pracownikom wykonywanie obowiązków. Dobry manager powinien jednak zadbać nie tylko o dostarczenie tego typu pomocy biurowych, ale także o zaopatrzeniu biurowej kuchni oraz szafek konferencyjnych. W co powinniśmy je wyposażyć i dlaczego jest to tak ważne dla wizerunku firmy?

Powrót do artykułu: Wyposażenie kuchni w biurze - czy wpływa na sukces firmy?

#2 Guest_Cyprian Vaxo

Guest_Cyprian Vaxo
  • Goście

Napisano 24 listopad 2017 - 19:15

Po przeczytaniu uświadomiłem sobie, że na szczęście zapomniałem nazwy reklamodawcy.

#3 Guest_.... ..

Guest_.... ..
  • Goście

Napisano 26 listopad 2017 - 23:41

Pierwsza czynność urzędnika - nalać wody do czajnika . . . :)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych