Skocz do zawartości


Harmonogram pracy pracownika obejmujący soboty i niedziele

harmonogram czasu pracy praca w soboty i niedziele

wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 21 listopad 2017 - 10:41

Witam, zatrudniamy pracownika do obsługi koni (jednostka budżetowa). W związku z charakterem jego pracy ustaliliśmy harmonogram czasu pracy obejmujący soboty i niedziele. Za pracę w te dni otrzymuje 2 wolne dni. Pracownik zatrudniony jest w pełnym etacie (40 godz. tyg.). Na chwilę obecną nie ma zasadności świadczenia przez niego  pracy w sobotę i niedziele po 8 godzin. Czy istnieje możliwość rozplanowania czasu pracy w taki sposób aby od pon. do piątku pracował po 8 godzin (z pominięciem dni wolnych) a w soboty i niedziele po 4 godz.? Jak to się odnosi do zasady oddania dnia wolnego za pracę w soboty i niedziele (święta) bez względu na liczbę przepracowanych godzin? Dla przykładu przesyłam jego obecny grafik pracy:

poniedziałek - dzień wolny

wtorek - 7:00 - 15:00

środa - 7:00 - 15:00

czwartek - 7:00 - 15:00

piątek - dzień wolny

sobota - 7:00 - 15:00 - proponowana zmiana 9:00 - 13:00

niedziela - 7:00 - 15:00 - proponowana zmiana 9:00 - 13:00

Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu:)



#2 coli

coli

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 336 postów

Napisano 21 listopad 2017 - 17:37

Tak pomimo krótszej pracy oddaje sie cały dzień wolny 

Pracownik musi mieć odpoczynek tygodniowy 35 h 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych