Kategorie
Skocz do zawartości

Co miesiąc nowa umowa o pracę

Gość Romher
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nauczycielem pracuję w Okręgowym Ośrodku Dokształcania Zawodowego, gdzie uczniowie kształcą się na 4 tygodniowych kursach. Na każdy nowo zaczynający się kurs mam nową umowę o pracę. Mam wątpliwość co do sposobu obliczania pensji. Na każdym kursie przepracowuję tą samą liczbę godzin, jak jest święto to muszę te godziny odpracować w inne dni. Pensja jest liczona w wulkanie i nie wiem jak on te dni świąteczne liczy. zdarza się że za tą samą liczbę przepracowanych godzin mam różną pensję. Pracuję tam dodatkowo tak jak wielu innych nauczycieli.Kolejna wątpliwość dotyczy motywacyjnego , nie otrzymuję go wcale chociaż pracuję już tam w sumie 3 lata. Wysługę wypracowuję od zera( chociaż w innej szkole tam gdzie pracuję na stałe mam już 19 lat pracy w zawodzie) a emeryci tam zatrudniani od razu mają 20%. Z góry dziękuję za pomoc

Proponuję najpierw zapoznać się z warunkami zawrtymi w umowie.Przede wszystkim z rodzajem zawartej umowy (o pracę,zlecenia,o dzieło) i sposobie wynagradzenia (stałe,godzinowe,za .....).Natomiast kwestie dodatków motywacyjnych zapewne reguluje regulamin w danym miejscu pracy.Proszę zapoznać się z tymi dokumentami,później ewentualnie zapytać nas jeszcze raz

• 1 miesiąc temu...
Jest to umowa o pracę , zawierana co miesiąc od nowa , na czas trwania jednego kursu 4 tygodnie. Mam umowę zawartą na 8/18, czyli przepracowuję 32 godziny. Jeśli przypada jakieś święto godziny te są odpracowywane.Jedna umowa zawarta na czas określonyod 01.10.2011 do 28.10.2011, druga od 02.11.2011 do 25.11.2011. Jestem nauczycielem dyplomowanym i mam 4% wysługi. Pensja za pierwszą umowę była wyższa o ok. 90zł.Ja przepracowałem tyle samo godzin . Księgowa tłumaczy że tak to liczy vulcan i druga umowa jest na okres krótszy. Proszę o podpowiedż jak to trzeba liczyć żeby się zgadzało? Czy może powinna być inna umowa?

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...