Skocz do zawartości


Reklamacja - Play, cesja numeru

reklamacja play cesja

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Konrad

Guest_Konrad
  • Goście

Napisano 05 październik 2017 - 21:33

Witajcie,

 

być może ktoś borykał się z podobnym przypadkiem lub po prostu posiada wiedzę, która byłaby pomocna w sprawie.

 

Czego dotyczy problem? Z góry przepraszam za przydługi opis.

 

W ramach jednej umowy z Play, posiadam abonament na 3 nry. Chcę dokonać cesji jednego z nich. Pracownicy salonów nie potrafili poradzić sobie z tym konkretnym przypadkiem, co zakończyło się założeniem przez jednego z nich zgłoszenia do obsługi przez, powiedzmy, "centralę".

Okazało się, że by dokonać cesji, należy najpierw wypowiedzieć umowę w części dotyczącej tego konkretnego nru. I tutaj zaczynają się schody.

Gdyby pracownik salonu dysponował odpowiednią wiedzą, złożyłbym wypowiedzenie w czasie obowiązywania wcześniejszego okresu rozliczeniowego. Jego niekompetencja zaskutkowała faktem, iż wypowiedzenie zostało złożone dopiero po uzyskaniu odpowiedzi od "centrali" - już w kolejnym okresie rozliczeniowym. To z kolei skutkuje wydłużeniem okresu wypowiedzenia o miesiąc, gdyż upłynąć musi pełny okres rozliczeniowy.

Złożyłem reklamację, powołując się na moją wolę dokonania cesji 31/08/2017 - co jest odnotowane w systemie operatora. Pracownik nie wiedział, że w tym celu należy najpierw złożyć wypowiedzenie i odesłał mnie do wcześniej wspomnianego zgłoszenia. Teraz Play odmawia mi skrócenia okresu wypowiedzenia, tj. uznania miesiąca września, jako pełnego okresu rozliczeniowego, ze względu na fakt, iż wypowiedzenie złożyłem 02/09/2017. Zupełnie nie odnosząc się do faktu, że wypowiedzenie wpłynęło do nich później, w związku z brakiem wiedzy pracownika salonu.

Odpowiedź odmowna na reklamację zawiera informację, że jest wyczerpuje ona drogę reklamacyjną i w zasadzie zostaje mi postępowanie sądowe. To trochę irracjonalne, biorąc pod uwagę rangę problemu, ale zastanawiam się, czy widzicie szansę na utarcie nosa "dużemu"?

Odmawiają mi uwzględnienia mojej prośby, pomimo iż wina za "wejście" w nowy okres rozliczeniowy leży po stronie pracownika salonu.

Będę wdzięczny za refleksje. Dzięki!





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, play, cesja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych