Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bitcoin – korzyści i zagrożenia

wróć do serwisu Moja Firma 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 102254 postów

Napisano 05 październik 2017 - 18:10

Bitcoin, czyli wirtualna waluta cieszy się coraz większą popularnością. Płynie z niej wiele korzyści, jednak pamiętać należy także o potencjalnym ryzyku utraty środków lub odpowiedzialności karnej.

Powrót do artykułu: Bitcoin – korzyści i zagrożenia

#2 Guest_BITR

Guest_BITR
  • Goście

Napisano 05 październik 2017 - 18:10

Proszę się doedukować w kwestii kryptowalut i technologii blockchain. Popełniła Pani fundamentalny błąd, Bitcoinów nie przechowuje się na komputerach.

#3 Guest_BTC

Guest_BTC
  • Goście

Napisano 05 październik 2017 - 20:06

Nie znam się, to napiszę artykuł :D

#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 06 październik 2017 - 17:36

Ha ha!!! To chyba jakiś hacker z 99 levela World of Blockchain pisał ten artykuł, bo pomimo, że od dłuższego czasu bawię się w krypto, to pierwsze słyszę o "zatruwaniu" przelewów bitcoinowych :P Oklaski dla pani Joanny Worony, nowego "ałtorytetu" swiata kryptowalut!!! :D

#5 maciek_p

maciek_p

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 171 postów

Napisano 12 październik 2017 - 15:59

Nie rozumiem dlaczego cały artykuł poświęcono wyłącznie BITCOIN - om - co z innymi kryptowalutami? Teraz, szał robi LISK, którego wartość nieco spadła: https://pl.tradingvi...SKBTC/aOvOFgGw/ ale podejrzewam, że kwestią kilku tygodni jest, nim znów zacznie wzrastać (na przedstawionym wykresie widać, że już wcześniej zdarzały się jej takie zachwiania). Inwestujecie w nią?

#6 anty19

anty19

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 12 październik 2017 - 17:06

Szukałem właśnie takich informacji :) Jestem pewien, że mi się te porady przydadzą :)

Komplementy są użytecznym towarem w przyjaźni

Dodaj odpowiedź