Skocz do zawartości


Zdjęcie

CRM w telefonie pracownika. Czy warto postawić na aplikację mobilną?


wróć do serwisu Moja Firma 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102407 postów

Napisano 04 październik 2017 - 19:14

Mobilne odpowiedniki stron internetowych stały się już wymaganym przez klientów standardem. Firmy IT proponują podobne rozwiązania dla systemów informatycznych wspomagających procesy przedsiębiorstwa, m. in. dla popularnych CRM. Jakie korzyści dają takie aplikacje? Czy przesyłane przez nie dane będą bezpieczne?

Powrót do artykułu: CRM w telefonie pracownika. Czy warto postawić na aplikację mobilną?

#2 Guest_minderCRM

Guest_minderCRM
  • Goście

Napisano 04 październik 2017 - 19:14

yy

#3 Guest_minderCRM

Guest_minderCRM
  • Goście

Napisano 04 październik 2017 - 19:15

minderCRM jest prostym CRM online dedykowanym freelancerom oraz małym i średnim firmom. minderCRM to: ✔️ Wszystkie kontakty w jednym miejscu. ✔️ Cała korespondencja z klientem przedstawiona na wygodnej osi czasu. ✔️ Automatyczne pobieranie maili i ich prezentacja na osi czasu. ✔️ Wygodna lista zadań. ✔️ Spersonalizowane komunikaty na Twojej stronie www. ✔️ Możliwość korzystania na komputerze, tablecie, smartfonie. Gdziekolwiek jesteś. Więcej szczegółów pod adresem: /mindercrm.com W razie pytań jesteśmy do dyspozycji :)

#4 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 25 październik 2017 - 09:39

Stały dostęp do istotnych informacji bez względu na czas czy miejsce - to coś, co powinien zapewniać każdy system CRM. Mobilność systemu jest bardzo istotna, bez względu na to, jak dużą działalność się prowadzi. Polecam przetestować system QuickCRM (quickcrm.pl/) - prosty CRM dla startujących firm, który zawsze może być w kieszeni :)

#5 appsmob

appsmob

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 25 październik 2017 - 14:24

CRM, jak wszystkie aplikacje mobilne działające na urządzeniach przenośnych musi zostać odpowiednio zaprojektowana. Często zdarza się, że taki CRM mobilny pobiera/wysyła duże ilości danych z systemu ERP przedsiębiorstwa. Jeżeli architekci aplikacji mobilnej, już w momencie projektowania nie uwzględnią tego, że istnieją u nas duże dziury w zasięgu mobilnego Internetu, i będą chcieli „wrzucić” wszystkie funkcje dużego CMR do jego wersji mobilnej, to może być słabo. Mierny transfer danych potrafi wydatnie zmniejszyć użyteczność takiego programu. Oczywiście można przetrzymać dane w aplikacji do czasu lepszego zasięgu ale „mobilny” traci wówczas lekko swój sens…


Aplikacje mobilne T-Media


#6 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 21 grudzień 2017 - 11:16

Bardzo ciekawy artykuł! Obecnie większość CRM posiada już możliwość zalogowania online, ale jednym z prostszych i stosunkowo niedrogich systemów tego typu jest system CRM Kamflex. Również posiada on możliwość korzystania z każdej dowolnej lokalizacji i o każdej porze dnia. W dodatku posiada przejrzysty panel sterowania i wiele praktycznych funkcjonalności dostosowanych do niemalże każdej branży przemysłowej. Więcej o nim można przeczytać tutaj: kamflex.pl/blog/mobilny-system-crm

#7 Guest_Bogdan

Guest_Bogdan
  • Goście

Napisano 26 maj 2018 - 14:49

Powiem szczerze, że to co jest opisane to absolutne minimum w systemie CRM. W rozwiązaniu stosowanym przez naszą firmę jest wdrożony mechanizm fakturowania, oferowania, email marketingu oraz archiwizacji dokumentów. Polecam przetestować www.startuponline.pl

#8 Angela Koman

Angela Koman

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 09 lipiec 2018 - 12:02

Wrocławska firma Comoveo przygotowała innowacyjną aplikację do zarządzania w firmie.

Jej wyróżniająca się funkcjonalność to połączenie:
- systemu CRM,
- zarządzanie zadaniami,
- programu do faktur,
- mechanizmu ofertowania oraz zarządzania zleceniami
- systemu do email marketingu (masowe wysyłanie wiadomości)
- dostępu online oraz przechowywanie plików na wirtualnym dysku

Założenia są takie, że aplikacja ma być bardzo prosta w działaniu i ma usprawnić funkcjonowanie firmy. System może zostać dostosowany do potrzeb klienta - jest w wersji jedno i wielostanowiskowej.

http://comoveo.com
http://app.comoveo.com
http://blog.comoveo.com

Aplikacja COMOVEO CRM to długoterminowe i bezpieczne rozwiązanie dla biznesu. Stanowi pomoc w optymalizacji wewnętrznych procesów zarządzania firmą. Zabezpiecza dane kontrahentów, klientów i pracowników. Przyspiesza finalizację transakcji. Wszystkie elementy, w które wyposażona jest aplikacja Comoveo, przekładają się bezpośrednio na sukces i satysfakcję klienta.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych