Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zakaz handlu w niedziele od 1 stycznia 2018 r.

wróć do serwisu Kadry 10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 515933 postów

Napisano 03 październik 2017 - 12:05

Przepisy o zakazie handlu w niedziele prawdopodobnie wejdą w życie w styczniu 2018 roku. Projekt ustawy zakłada ograniczenie handlu w dwie niedziele miesiąca. Całkowity zakaz handlu w niedziele i święta obowiązuje w Niemczech i Austrii.

Powrót do artykułu: Zakaz handlu w niedziele od 1 stycznia 2018 r.

#2 Guest_leszek

Guest_leszek
  • Goście

Napisano 03 październik 2017 - 12:05

JESTEM KIEROWCĄ ZAWODOWYM UWAŻAM ŻE WSZYSTKIE NIEDZIELE POWINNY BYĆ ZAMKNIĘTE PRZYNAJMNIEJ W SOBOTĘ BĘDĄ OBSTAWIONE WSZYSTKIE KASY NIEDZIELNE MARKETOWE HOBBY POWINNO SIE SKONCZYC

#3 Guest_dora

Guest_dora
  • Goście

Napisano 05 październik 2017 - 10:16

Jestem za, ludzie nie mają czasu dla siebie i wiecznie gdzieś biegną ...

#4 Guest_Monika

Guest_Monika
  • Goście

Napisano 09 październik 2017 - 05:31

a co z urzędami pocztowymi całodobowymi.tam też pracuja ludzie.znaczek nie jest artykułem pierwszej potrzeby.

#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 09 październik 2017 - 11:01

a co z urzędami pocztowymi całodobowymi.tam też pracuja ludzie.znaczek nie jest artykułem pierwszej potrzeby.

Przecież poczta w niedzielę jest nieczynna, to o co Ci chodzi?

#6 Guest_Pit

Guest_Pit
  • Goście

Napisano 10 październik 2017 - 12:40

Duża nieścislość w tekście, bo piszecie, że w większości państw Unii "zakupy w niedziele można robić w zasadzie bez ograniczeń", a to totalne nieporozumienie. W większości państw handel w niedziele jest zablokowany ustawowo, z wyjątkami, jak miejsca turystyczne, niedziele handlowe, dyżurny sklep na region, sklepy na stacjach kolejowych czy paliwowych itp. Czyli w skrócie - niedziele w całej UE są chronione.

#7 Guest_pani

Guest_pani
  • Goście

Napisano 10 październik 2017 - 22:27