Skocz do zawartości


stopień stanowiska pracy

praca awans stopien stanowiska roznice

wróć do serwisu Kadry 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Agata

Guest_Agata
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 09:40

Witam, 

chcialabym zadac byc moze banalne pytanie aczkolwiek dopiero zaczynam swoja sciezke zawodowa i nie do konca wiem jak to wszystko wyglada.

Moje pytanie dotyczy stanowisk dotyczacych stacjonarnej obslugi klienta. Które ze stanowisk jest wyższe: starszy specjalista ds obsługi klienta czy konsultant?

Czym właściwie się różnią? 

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam



#2 Guest_dorka

Guest_dorka
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 09:51

Pytanie należy zadać pracodawcy - to pracodawca indywidulanie ustala hierarchię stanowisk określając zakres obowiązków i przyznawane uprawnienia.



#3 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7052 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 03 październik 2017 - 15:14

Może macie opisy stanowisk pracy i tam jest odp na to pytanie



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: praca, awans, stopien stanowiska, roznice

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych