Skocz do zawartości

Niepełnosprawny kierowca a nadgodziny

wróć do serwisu Kadry 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Mia

Guest_Mia
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2017 - 18:02

Witam. Posiadam lekki stopień niepełnosprawności. Jestem zatrudniony jako kierowca więc muszę mieć zgodę od lekarza na pracę w nadgodzinach i czasami jest konieczność pracy w sobotę. Pracodawca chce abym napisał wniosek o pracę w nadgodzinach o powyżej normy tygodniowej i ż tym do lekarza medycyny. Czy ktoś pomoże jak mam to napisać.

#2 Kraktax

Kraktax

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1016 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 21 wrzesień 2017 - 19:45

Nie ma do takiego wniosku gotowego wzoru. Spróbuj tak: Proszę o skierowanie na badania lekarskie celem uzyskania zgody lekarza medycyny pracy na pracę w godzinach nadliczbowych.

Profesjonalne biuro rachunkowe w Krakowie - http://kraktax.pl

#3 Guest_dorka

Guest_dorka
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 07:06

Witam. Posiadam lekki stopień niepełnosprawności. Jestem zatrudniony jako kierowca więc muszę mieć zgodę od lekarza na pracę w nadgodzinach i czasami jest konieczność pracy w sobotę. Pracodawca chce abym napisał wniosek o pracę w nadgodzinach o powyżej normy tygodniowej i ż tym do lekarza medycyny. Czy ktoś pomoże jak mam to napisać.

Wniosek powinien być skierowany do lekarza:

Na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 2046 z późn. zm.) zwracam się z prośbą o wyrażenie zgody na pracę w godzinach nadliczbowych [zamiennie: niestosowanie wobec mnie przepisów art. 15 ww. ustawy].

#4 Zosia/Agnieszka

Zosia/Agnieszka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 15019 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 22 wrzesień 2017 - 07:18