Skocz do zawartości


- - - - -

zamknięcie miesiąca w firmie


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Ewa

Guest_Ewa
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2017 - 13:31

Witajcie,

jestem na początkowym etapie swojej kariery w księgowości i mam pytanie do doświadczonych księgowych jak krok po kroku wygląda zamknięcie miesiąca w firmie? Co po kolei robicie, sprawdzacie? Mam jako takie pojęcie o tym wszystkim, ale chce się upewnić czy czegoś w moim myśleniu nie pomijam :)



#2 Zosia/Agnieszka

Zosia/Agnieszka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14531 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 13 wrzesień 2017 - 14:01

Podaj swoje myślenie, p-kt po p-kcie





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych