Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie biura

wyposażenie biura

97 odpowiedzi w tym temacie

#81 JarekDon

JarekDon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 249 postów

Napisano 18 październik 2019 - 13:08

Bardzo ważny jest odpowiedni dobór sprzętu biurowego, jednak zanim zdecydujecie się na zakup warto zastanowić się, czy lepsza opcją nie będzie jednak wynajem https://ale.pl/conte...ynajem-drukarek ponieważ znacząco ogranicza to koszty i do tego nie trzeba obawiać się o serwisowanie, czy materiały eksploatacyjne bo to także dostarczają bezpłatnie. Ogromna wygoda, ale i jak się przekonacie spore oszczędności nawet do 50%. 



#82 Guest_Kamil98

Guest_Kamil98
  • Goście

Napisano 31 październik 2019 - 12:42

Ze sprzętu RTV zdecydowanie dobrze się sprawdza radio. Zdecydowanie uprzyjemnia pracę. Ja mam home office, mam radio Philips AE2160 fajne jest. Małe, poręczne, nie zabiera dużo miejsca. No i działa na 5



#83 kas87wid

kas87wid

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 31 październik 2019 - 20:18

Jeśli chodzi o meble biurowe, polecam firmę http://10office.pl i jej kompleksowe usługi :) W naszej firmie to oni odpowiadali za pomiar, dobór i oczywiście wyposażenie w meble, wśród których znalazły się zarówno gotowe rozwiązania, jak i meble na zamówienie, pod konkretny wymiar. 



#84 wazer

wazer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 87 postów

Napisano 07 listopad 2019 - 12:23

Akurat jeżeli chodzi o wybór artykułów biurowych to polecam zerknąć sobie do tego sklepu:

https://www.durashop...zyty-i-koszulki

Znajdziecie w nim szeroki wybór produktów do biura w tym na przykład skoroszyty, koszulki czy długopisy. Cenowo jest bardzo dobrze, szczególnie w zestawieniu jakość kontra cena. Przy większych zamówieniach mozna tam liczyć również na lepsze rabaty.

 

Jeśli potrzebujecie drobnych akcesoriów do biura to lepie jest kupić je stacjonarnie, jednak jeśli chcecie złożyć większe zamówienie, lepiej będzie zrobić to w sklepie online. Warto szukać oszczędnośći w firmie na każdym polu, szczególnie,ze w ostatnim czasie koszta prowadzenia firmy znacznie wzrosły.... 



#85 Sleep

Sleep

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 08 listopad 2019 - 12:59

Takiego wyposażenia warto szukać w dobrych sklepach, ponieważ powinno się ono charakteryzować naprawdę wysoką jakością.



#86 joszko

joszko

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 14 listopad 2019 - 13:43

Ja do swojej firmy meble zamówiłem u lokalnego meblarza, panele i płytki w castoramie a całe wyposażenie łazienki przez internet na stronie https://statcon.pl/



#87 amelia7878

amelia7878

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 29 listopad 2019 - 14:28

My mamy bardzo dobre doświadczenia, jeśli chodzi o firmę http://www.10office.pl/, mogę śmiało polecić, oni mają w swojej ofercie zarówno meble gotowe, jak i te robione pod indywidualny wymiar :) 



#88 bakarat

bakarat

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 680 postów

Napisano 29 listopad 2019 - 17:59

Najlepiej zdecydować się na kompleksowy remont biura . Dzięki temu można przystosować taką powierzchnię do konkretnych mebli czy sprzętów. Biuro musi bowiem odpowiadać naszym potrzebom. Powierzchnia biurowa powinna być funkcjonalna. Należy dobrze przemyśleć taką decyzję. 



#89 Patrycjusze

Patrycjusze

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 185 postów

Napisano 11 grudzień 2019 - 10:24

Wybierając wyposażenie do biura warto myśleć z wyprzedzeniem, zainwestować pieniądze w dobre meble na lata, mam tu na myśli metalowe szafy jak te https://www.wyposaze...szafy-metalowe/

Solidne wykonanie z dbałością o estetykę to ich cechy wiodące.



#90 Guest_Calvis

Guest_Calvis
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2019 - 13:53

Co do sprzętu komputerowego to warto inwestować po prostu w ekonomiczne i tańsze w eksploatacji urządzenia. Co do tonerów i tuszy to mogę zarekomendować zamienniki np. ja biorę z Asarto i nie mam problemów. Deklarowana wydajność, prosty montaż i wymiana, cenowo też na pewno korzystniej wychodzi niż kupowanie oryginalnych



#91 grusz87

grusz87

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 32 postów

Napisano 27 grudzień 2019 - 20:41

Meble do biura powinny być jak najlepszej jakości, solidne i wygodne, a także dobrze prezentujące się. Siłą rzeczy nasze biuro wpływa przecież na wizerunek firmy. 



#92 Evela81

Evela81

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 31 grudzień 2019 - 11:18

Według mnie przy wyborze mebli biurowych w pierwszej kolejności powinniśmy kierować się tym, czy są one wygodne, ergonomiczne, solidnie wykonane i pasujące do charakteru naszej działalności. Na stronie https://www.bemondi..../meble-biurowe/ znalazłam wiele eleganckich mebli, które idealnie pasują do wszelkiego typu kancelarii i biur.



#93 Guest_Kabbiacz

Guest_Kabbiacz
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2020 - 11:00

Zgadzam sie z tym, co napisałeś. Dobre zamienniki potrafią znacząco zmniejszyć koszty drukowania. I jeżeli nie niszczą drukarki to też działa na ich plus. Akurat Asarto to znana marka, nie łamiąca praw patentowych, co też warto podkreślić



#94 kalinowska

kalinowska

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 53 postów

Napisano 27 styczeń 2020 - 13:05

U nas projekt biura stworzyło biuro architektoniczne, mamy meble na wymiar, dlatego każdy kąt jest odpowiednio zagospodarowany



#95 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 792 postów

Napisano 03 luty 2020 - 08:43

Ooo, szkoda, że mój szef z czegoś takiego nie skorzystał! Nasze biuro nie jest zbyt ergonomiczne.



#96 Gustav2

Gustav2

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 06 luty 2020 - 16:07

Najważniejsze jest to, aby meble w biurze były wygodne i wspierały prawidłową postawę przy pracy.



#97 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 792 postów

Napisano 14 luty 2020 - 08:20

Tylko w praktyce rzadko tak jest. Nikt raczej nie myśli o komforcie i zdrowiu pracowników.



#98 Guest_Maria

Guest_Maria
  • Goście

Napisano 19 luty 2020 - 11:21

Ja ostatnio zamówiłam bardzo fajną szafę pancerną do biura i już za dwa dni ją do mojej firmy przywiozą. Zamówiłam taką szafę z tej firmy SZB w Katowicach i powiem wam, że mieli super ceny na takie sprzęty. 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych