Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie biura

wyposażenie biura

85 odpowiedzi w tym temacie

#61 Adam316

Adam316

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 25 luty 2019 - 21:55

Sprawdź na https://biuromarket.com.pl/. Znajdziesz tam wszystko czego potrzeba w biurze.Ja swoje biuro urządzałem w tym sklepie i jestem bardo zadowolony.Asortyment wytrzymały ponad wszystko,nie muszę martwić się o dodatkowe koszty.



#62 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 220 postów

Napisano 26 luty 2019 - 08:16

Takie wyposażenie na pewno musi być dość solidne.


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#63 agatazabek

agatazabek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 26 luty 2019 - 10:47

Kupowałam tutaj fotele do biura http://www.inventivegroup.plmają też duży wybór mebli biurowych np. do gabinetu lub biura, na pewno jeszczę wrócę i skorzystam



#64 anastazjakapczynska

anastazjakapczynska

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 27 luty 2019 - 12:40

Doświadczenie mówi mi żeby polecić firmę od takich wyposażeń Contino.pl



#65 regał123

regał123

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 12 marzec 2019 - 13:51

Na pewno w każdym biurze powinny się znaleźć szafy na akta. Bezpieczeństwo przechowywania danych to podstawa. Na rynku znajdziesz wiele firm sprzedających takie szafy. Ja skorzystałam z oferty Reg-Met i jestem bardzo zadowolona.



#66 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 733 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 11:50

W Ikea sporo takich mebli można kupić. I są one dobrej jakości.



#67 bakarat

bakarat

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 649 postów

Napisano 25 marzec 2019 - 19:58

Warto do tematu podejść bardzo kompleksowo. Nie da się często wyposażyć konkretnego lokalu tak jak byśmy tego chcieli. Od początku trzeba wszystko przemyśleć. Na pewno idealnym rozwiązaniem będzie fit out lokalu .  Tutaj https://totalsec.pl jest taka propozycja. Kompleksowy remont, to czasem jedyne rozsądne rozwiązanie.



#68 kaja.idzi

kaja.idzi

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 35 postów

Napisano 30 marzec 2019 - 18:03

U nas w firmie biuro wyposażała w meble firma http://www.10office.pl/ - przyjechali pomierzyć wszystko, szef tylko wybrał modele mebli, jakie nam się podobały, resztą zajęła się już firma. Oczywiście też pomontowali meble. Wydaje mi się, że to jest dobra opcja, tzn. kiedy firma kompleksowo zadba też o pomiar i montaż. 



#69 Aligru

Aligru

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 124 postów

Napisano 07 maj 2019 - 14:17

Warto też sprawdzić, czy nie trzeba zainwestować w odpowiednie systemy IT. Tu sporo o tym piszą: https://bezpiecznesystemyit.pl/



#70 Guest_Kornelia

Guest_Kornelia
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2019 - 12:23

U nas także nie obyło się bez pomocy firmy która oprócz standardowej oferty mebli ma także meble na wymiar. Mówię o Orion Meble. Bardzo podobala się nam współpraca, bo nie dość że mega mili i kompetentni pracownicy to jeszcze skroili dla nas meble na miarę. Nasze meble są nie tylko bardzo ładne ale i przede wszystkim funkcjonalne. Ogólnie rzecz biorąc z ich pomocą nasza siedziba jest nowoczesna i bardzo dobrze się w niej pracuje. Ceny ok.



#71 PawełP32

PawełP32

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 255 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:18

Drukarka ale również artykuły biurowe to ważny element pracy, dlatego warto postawić na porządnej jakości sprzęt który posłuży Ci przez dłuższy czas. A jeśli będziesz nawet potrzebował jakichś części wymiennych, czy też akcesoriów jak tonery, czy tusze to polecam zwrócić uwagę na sklep https://dobretonery.pl/w którym również je kupuję wraz z innymi akcesoriami do biura. Nie zawodzą i dzięki temu zapewniają nam stabilność pracy w dość dużym biurze. 



#72 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 733 postów

Napisano 15 lipiec 2019 - 09:44

W Ikea są dobrej jakości meble. Ja bym chyba jednak szukała tam w pierwszej kolejności.



#73 kosik123

kosik123

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 21 postów

Napisano 22 lipiec 2019 - 21:14

popatrz sobie na jakieś strony dotyczących aranżacji wnętrz. Ja kiedy aranżowałam swoje studio fotograficzne, szukałam inspiracji na www.domzcegly.pl i na zasadzie: biurko - mam, szafki - mam, krzesła dla klientów - mam, przestrzeń dla siebie - mam...urządziłam swoje biuro z przestrzenią do fotografowania i miejscem dla klientów :D



#74 agatazabek

agatazabek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 23 lipiec 2019 - 12:22

Sprawdź ofertę http://smartcopy.eu/ oferują wynajem kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych



#75 Guest_kikko

Guest_kikko
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2019 - 00:07

Różne rzeczy do biura jak np. podkładki pod mysz czy blaty na biurko, teczki, obwoluty, clipboardy, segregatory, okładki na dokumenty kupicie w dobrych cenach w TiK w Warszawie na Burakowskiej. Mega dobra jakość, korzystne ceny (zależą m.in. od wielkości zamówienia i rodzaju nadruków), ja jestem z ich usług zadowolony.



#76 Tomas112

Tomas112

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 32 postów

Napisano 08 wrzesień 2019 - 11:33

Może fajne biurko, szafka itp. Wszystko to znajdziesz w https://www.edinos.pl/mrozySolidnie W niskich cenach.



#77 ilonakaminska80

ilonakaminska80

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 80 postów

Napisano 10 wrzesień 2019 - 08:43

Jeśli chodzi o urządzenie biura to powinno się tam znaleźć przede wszystkim odpowiednie biurko i wygodne krzesło. Bo przecież tam spędzimy długie godziny przy pracy dlatego na tym nie warto oszczędzać :)



#78 Jol70po

Jol70po

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 81 postów

Napisano 17 wrzesień 2019 - 22:43

Ja zaopatruję się w artykuły biurowe u www.gemini-euro.pl. Mają ogromny wybór i konkurencyjne ceny. Przy większych zamówieniach można liczyć na upusty. Towary wysokiej jakości.



#79 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 117 postów

Napisano 25 wrzesień 2019 - 11:34

Kilka miesięcy temu zamówiłam do biura kopertownicę Neopost DS-35 od firmy www.banpost.com.pl. Jest wydajna i prosta w obsłudze. Oprócz kopertownic posiadają w ofercie także liczarki, niszczarki, skanery oraz stemplownice. Gwarantują wysoką jakość urządzeń w atrakcyjnych cenach.



#80 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 117 postów

Napisano 06 październik 2019 - 11:08

Przy wejściu do biura przydadzą Ci się także dobre wycieraczki. Ja zamówiłam je do swojego zakładu od firmy www.wycieraczki.info. Posiadają bardzo dobrą jakość i doskonale zatrzymują wszelki brud oraz wodę.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych