Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie biura

wyposażenie biura

85 odpowiedzi w tym temacie

#41 Eliza Pola

Eliza Pola

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 04 sierpień 2018 - 22:41

Bardzo ważne jest oświetlenie biura, które zwiększa komfort pracy. I drugie by to oświetlenie było energoszczędne. My mamy oświetlenie energoszczędne z dobrą technologią   Human Centric Lighting  https://www.trilux.c...tlenie-biurowe/

#42 adwokat-katowice.biz

adwokat-katowice.biz

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 05 sierpień 2018 - 09:03

Polecam przy dużych projektach - ekspres do kawy a tak poważnie to niszczarka do dokumentów.

Pozdrawiam

Kancelaria adwokacka Tomasz Piróg

http://adwokat-katowice.biz


#43 lithery

lithery

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 98 postów

Napisano 13 wrzesień 2018 - 13:50

Niszczarka w biurze rzeczywiście jest potrzebna. Polecam jednak kupić sobie taką profesjonalną,przystosowaną do warunków firmowych bo te tanie niszczarki nadają sie w zasadzie jedynie po to aby zniszczyć kilka papierków w domu.Dobra niszczarka poradzi sobie tak poza tym nawet  z płytami cd.

Jeśli miałabym polecić jakiś sklep z materiałami biurowymi to będzie to Biurwa:

https://biurwa.pl/ar...-o_c_179_1.html


Spory wybór
Dobre ceny
Oraz szybka dostawa.



#44 mleszczak

mleszczak

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 612 postów

Napisano 21 wrzesień 2018 - 18:10

Jeśli szukacie dobrych jakościowo tuszy lub tonerów, czy chcecie zaoszczędzić na obecnych to polecam http://profibiuro.pl...6k-p-27471.htmlFirma ta zajmuje się internetową sprzedażą takich akcesoriów oraz typowych artykułów biurowych. Wiele osób ich chwali. Wbrew pozorom istnieje wiele różnych typów tonerów i czasami niektóre mogą być lepszej jakości i kosztować mniej niż obecne.



#45 Guest_Klemi

Guest_Klemi
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2018 - 19:58

A czy ktoś myśli żeby do wyposażenia biura dokupić niszczarkę dysków ProDevice? Z każdego dysku, nawet zepsutego jak ktoś się uprze to odczyta dane, a przecież na dyskach czesto przechowuje się dane wrażliwe lub strategiczne dla firmy. Dlatego u nas jest taka niszczarka.



#46 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 877 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 20:48

Jaki metraż biura i charakter firmy?



#47 JarekDon

JarekDon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 219 postów

Napisano 24 październik 2018 - 08:34

Ja przede wszystkim stawiam na wygodę oraz rozsądną cenę jeżeli chodzi o meble, dlatego ze swojej strony zdecydowanie mogę polecić Ci abyś sprawdził ofertę sklepu internetowego https://biuromarket.com.pl/ w którym znajdziesz szeroki wybór szaf, biurek oraz innych potrzebnych elementów do stworzenia wygodnego biura z rozwiązaniami o dużej pojemności i trwałości co pozwoli Ci wszystkie dokumenty mieć pod ręką. 



#48 MireczekW

MireczekW

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 122 postów

Napisano 20 listopad 2018 - 14:09

Do obowiązkowego wyposażenia biura powinna zaliczac się też butelkowana woda. Przecież bardzo wazne jest by zadbać o dobre nawodnienie naszego organizmu. A taka butelkowana woda jak Piwniczanka https://piwniczanka.pl/sklad-wody, mająca dobry skład idealnie pasowałaby do tego wyposażenia. W końcu chcemy dać naszemu organizmowi to co najlepsze. 



#49 ilonakaminska80

ilonakaminska80

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 80 postów

Napisano 06 grudzień 2018 - 07:57

Świetne biurka znajdziesz w sklepie mirjan24. Mają ogromny wybór i niskie ceny. Polecam!!



#50 aronr

aronr

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 226 postów

Napisano 14 styczeń 2019 - 17:45

Wyposażając biuro trzeba pamiętać zarówno o zakupie odpowiednich mebli, jak i o zakupie wysokiej jakości sprzętu komputerowego. Na rynku nie brakuje sklepów zajmujących się ich sprzedażą. Jednym z nich jest https://alibiuro.pl/...d-klawiature/51- myślę, że warto do niego zajrzeć i zrobic w nim zakupy...



#51 Guest_nataszaZ

Guest_nataszaZ
  • Goście

Napisano 17 styczeń 2019 - 09:57

Jasne, w biurze ten sprzęt i meble to podstawa i warto zastanowić sie przed zakupem, żeby potem nie żałować, jak by nie było to sa jednak spore koszty. U nas jakoś wszystko działa i to od lat, a jeśli mamy wymienić jakiś sprzęt to zawsze pomaga nam w tym zaprzyjaźniony informatyk. Co zaś tyczy sie mebli to postawiliśmy na ręczną robotę. Jeden z naszych klientów jest stolarzem i zrobił nam praktycznie wszystko po kosztach. Jedynie kupowaliśmy i to całkiem niedawno nowe sofy do tego naszego kącika wypoczynkowego, ale tu również stwierdziliśmy, że niema się co zastanawiać i poszukiwać nie wiadomo czego. Po prostu weszłam na scandicsofa.pl i wybrałąm, ich meble warte są zakupy, bo to połączenie jakości, elegancji i rozsądnej ceny. Ładnie wyglądają, są wygodne i każdemu się podobają. 



#52 waldekwaldi

waldekwaldi

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 17 styczeń 2019 - 10:36

Uważam, że w każdym biurze przyda się sejf, ja kupowałem ze str https://sejfexpert.pl/dużo do wyboru



#53 AgataDi

AgataDi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 168 postów

Napisano 18 styczeń 2019 - 15:18

Jak wam trzeba wyposażyć biuro w drukarki, monitory, projektory, tusze, tonery itd. to sprawdźcie sobie firmę https://www.offishop.pl/ Działają online i jak to w internecie ceny mają bardzo dobre. Zamówienia realizują sprawnie, wszystko co od nich mamy działa bezawaryjnie a trochę nam już te rzeczy służą.



#54 pracownik księgowości

pracownik księgowości

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 313 postów

Napisano 23 styczeń 2019 - 23:14

Trzeba zacząć od projektu, który należy dobrze przemyśleć. Biuro musi być przede wszystkim funkcjonalne. Jest to miejsce pracy i również miejsce, w którym będziemy rozmawiać z klientami. Właśnie dlatego należy zadbać o każdy szczegół. Remontując lokal warto zdecydować się na realizację fit out . Tutaj https://totalsec.pl jest firma, która wykonuje takie kompleksowe prace remontowe. W ten sposób można wiele zyskać. 



#55 Wojtek541

Wojtek541

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 269 postów

Napisano 25 styczeń 2019 - 17:19

Do biura będziesz również potrzebował dobrej jakości wyposażenia w zakresie artykułów biurowych, zamienników do drukarek czy małego agd i tutaj mogę polecić Ci sklep https://dobretonery.pl/ w którym będziesz mógł znaleźć praktycznie wszystko i to w bardzo dobrych cenach o czym sam się przekonasz zaglądając bezpośrednio na ich stronę :)



#56 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 82 postów

Napisano 30 styczeń 2019 - 12:58

Meble biurowe to oczywiście standard, nie trzeba o tym mówić. Trzeba je dobierać do potrzeb działalności, ilość szaf i regałów i ich rodzaj. Konieczne będą również urządzenia biurowe jak niszczarka, drukarki czy bindownica. Można je jak i inne artykuły biurowe zaopatrzyć się w sklepie internetowym https://www.biurowezakupy24.pl/ bardzo dużuy wybór i korzystne ceny dla firm. 



#57 Arkadiusz Kędra

Arkadiusz Kędra

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 185 postów

Napisano 31 styczeń 2019 - 20:44

Podstawą wyposażenia każdego biura są na pewno dobrej jakości, funkcjonalne meble. Tego typu produkty znajdziemy w ofercie białostockiego producenta http://www.fabrykabm.pl/ . Zajmuje się on wytwarzaniem mebli biurowych, gabinetowych, a także kuchennych, przy czym prezentują się one nie tylko niezwykle estetycznie, ale także pozwolą nabywcą optymalnie wykorzystać przestrzeń w pomieszczeniach biurowych.



#58 enzymata

enzymata

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 549 postów

Napisano 31 styczeń 2019 - 21:59

Istotne jest to, by wyposażenie było ergonomiczne. Fotele - to bardzo ważne!



#59 Midam33

Midam33

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 181 postów

Napisano 17 luty 2019 - 01:24

Nam niemały wybór mebli do biura udało się znaleźć w salonie w Białymstoku http://www.biuroimeble.com.pl/Przypasowały nam meble gabinetowe, krzesła, fotele itp. Mają spory wybór i niewygórowane ceny.



#60 DariuszP

DariuszP

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 112 postów

Napisano 20 luty 2019 - 18:07

Jakbyście szukali solidnej firmy od artykułów papierniczych i biurowych to doradzam firmę Meteora z Tomaszowa Mazowieckiego http://meteora.org.pl/ Duży wybór, dobre ceny, miła obsługa. Mają tez tusze i tonery i artykuły chemiczne. Od dawna tam się właśnie zaopatrujemy.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych