Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie biura

wyposażenie biura

85 odpowiedzi w tym temacie

#21 ancymon92

ancymon92

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 08 marzec 2018 - 12:57

Bardzo ważnym elementem jest też wybór krzeseł i biurek. Wpływa to zarówno na jakość pracy jak i samą wygode. My kupowaliśmy krzesła tutaj http://www.inventive...oferta/krzesla/ i są na prawdę bardzo dobrze wykonane i wygodne



#22 kazik-kazik

kazik-kazik

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 105 postów

Napisano 13 marzec 2018 - 08:19

wiadomo, że wyposażenie biura to istotny aspekt działalności. Musi być ono nie tylko funkcjonalne, ale też dobrze się prezentować - wiadomo. W końcu wygląd biura to wizytówka firmy warto też pamiętać o pracownikach. W takim sensie, żeby meble były wygodne, bo jak pracownikom będzie się dobrze pracowało to będą pracować efektywniej. I tutaj dobrze jest postawić na stelaże meblowe (np. jak te z Miladesign http://www.miladesign.com.pl/produkty) bo każdy może sobie regulować pod siebie wysokość blatu itp.



#23 Bindowanie

Bindowanie

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 13 marzec 2018 - 10:50

Dbając o porządek w każdym biurze, warto zaopatrzyć się w bindownicę. Urządzenie to jest bardzo pomocnym rozwiązaniem. Bindując dokumenty, możemy naszym projektom, scenariuszom czy kosztorysom nadać bardzo estetyczną formę książki o czym można się przekonać na http://bindowanie.com.pl/.



#24 Kolas27

Kolas27

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 marzec 2018 - 11:51

Dużo ciekawych elementów i akcesoriów do biura znajdziecie tutaj: https://www.ole.pl/c...zacze-powietrza mają naprawdę bardzo dobrą ofertę i świetne ceny. Np my zaopatrujemy się tutaj w  odświeżacze powietrza, chemię do sprzątania i różne akcesoria łazienkowe. 



#25 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 729 postów

Napisano 26 marzec 2018 - 12:20

A co myślicie o meblach do biura na wymiar? To chyba całkiem dobre rozwiązanie.



#26 Szymczyk85

Szymczyk85

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 28 marzec 2018 - 09:49

Nie zapomnijcie o wyposażeniu biura w drukarki, niszczarki i inne tego typu urządzenie usprawniające prace biuro.  Ja takie drukarki i kilka niszczarek kupiłam w Gdańsku od firmy Hicopy - sklep oferuję dobre ceny i gwarancję oraz serwis + wszystkie dodatki. 



#27 Kareoss

Kareoss

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 29 marzec 2018 - 12:48

W takim biurze na pewno idealnie będa pasować rolety rzymskie Warszawa , które spowodują że wystrój bedzie wyglądał na pewno powaznie, co jest bardzo ważne. 



#28 roxoro

roxoro

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 06 kwiecień 2018 - 13:40

A używacie scian mobilnych? My tak, zamawialismy na http://sowan.pl/, pełen profesjonalizm :)

mobilne, ale w sensie , że mają też wygłuszać hałas? coś takiego? https://www.mebledob...1500-mm-bordowy

zastanawiam się czy to się sprawdza



#29 mleszczak

mleszczak

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 612 postów

Napisano 09 kwiecień 2018 - 15:30

Na pewno nie powinno zabraknąć w nim regałów, na których moglibyśmy przechowywać pudła archiwizacyjne wraz z najważniejszymi dokumentami, które podlegają kontroli poszczególnym urzędom (powinny zostać zabezpieczone, zachowane w dobrym stanie).



#30 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 729 postów

Napisano 18 kwiecień 2018 - 06:22

A jakie regały polecacie? Drewniane czy metalowe?



#31 michalinabak

michalinabak

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 06 czerwiec 2018 - 08:29

My u nas w biurze mamy metalowe stelaże regału a półki drewniane i sprawuje się dość dobrze. Wygląda też ok i takie coś to chyba najlepszy wybór. Poza tym warto się czymś zainspirować przy urządzaniu biura np. tutaj i samemu też da radę zrobić bardzo fajne i funkcjonalne biuro.



#32 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 455 postów

Napisano 06 czerwiec 2018 - 11:43

Ja dzisiaj nie wyobrażam sobie biura bez automatów ze zdrową żywnością i przekąskami. Automaty to maszyny niezwykle uniwersalne i proste w obsłudze dla klienta kupującego produkt. Świetnie potrafią zastąpić niewielki sklepik spożywczy albo niewielki bufet. Jeszcze do niedawna na ulicach widzieliśmy przede wszystkim te, które sprzedawały napoje gazowane, kawę i batony. Automaty, w których można robić zakupy, coraz częściej wypełnione są nie batonami czy słodzonymi napojami, ale produktami opartymi o naturalne składniki, takie, które w składzie nie mają cukru czy tłuszczu. A to z kolei umożliwia dotarcie do klientów w szkołach, klubach sportowych, firmach i wszędzie tam, gdzie kładzie się nacisk na zdrowe odżywianie społeczeństwa i gdzie ogranicza się dostęp do produktów słodzonych, solonych i tłustych. Dzisiaj klienci chętnie kupują z automatów mleko, kanapki i produkty zaliczane do “zdrowej żywności”: chipsy jabłkowe, chrupki kukurydziane, batony musli na bazie ziarna i owoców suszonych. Przykładową ofertę znajdziecie na stronie https://ebakalland.pl/



#33 enzymata

enzymata

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 549 postów

Napisano 07 czerwiec 2018 - 09:45

Takie automaty nie wszędzie są potrzebne. W małych biurach są zbędne.



#34 PaveloS

PaveloS

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 100 postów

Napisano 14 czerwiec 2018 - 17:21

Pełne wyposażenie biura dostaniecie w http://interbiuro.pl/ z Warszawy. Wszelkie niezbędne meble, oświetlenie, wykładziny, nawet dekoracje – wszystko mają. No i firma z powodzeniem zajmuje się aranżacją wnętrz biurowych, u nas bardzo dobrze to im wyszło, jest wygodnie i ładnie.



#35 andreabb

andreabb

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 27 postów

Napisano 30 czerwiec 2018 - 21:06

Wiadomo, że podstawą są meble do biura, które nie tylko mają wyglądać, ale też zapewniać komfort i wygodę pracy (ergonomia się kłania). 



#36 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 729 postów

Napisano 04 lipiec 2018 - 12:18

Moim zdaniem biurowe meble powinny być przede wszystkim funkcjonalne. I rzadka skóra się tu nie sprawdza.



#37 truefalse

truefalse

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 05 lipiec 2018 - 12:56

Do wyposażenia biura warto zaopatrzyć się w mniej ważne rzeczy (które później mogą się jednak okazać przydatne) takie jak zszywacz, eleganckie długopisy, kalendarze, aktówki itd. Tutaj  znajdziesz bardzo dużo akcesoriów od najlepszych projektantów na świecie. Polecam sprawdzić. 



#38 mtzd

mtzd

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 644 postów

Napisano 09 lipiec 2018 - 06:23

Jeśli chodzi o podłoże w biurze to nie sprawdzą sie moim zdaniem:

płytki -  są śliskie i niewygodne, łatwo o upadek

parkiet- trzeba w niedługim czasie konserwowac

panele- sa mało wytrzymałe

 

Jeśli nie chcecie wykładziny dywanowej, to warto jest zastanowić się nad wykładziną winylową, która jest bardzo wytrzymała i dobrze sprawdzi się w pomieszczeniach firmowych.

Skontaktujcie się z nimi ----> http://tobag.pl/wykladziny-pvc-pcw/Firma ma dobry cennik



#39 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 729 postów

Napisano 11 lipiec 2018 - 10:56

Wykładzina na pewno się nie sprawdzi. Przecież w biurze wszyscy chodzą w normalnych butach.



#40 michal1982

michal1982

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 77 postów

Napisano 19 lipiec 2018 - 09:37

Jak szukasz ładnych i solidnych mebli to koniecznie zajrzyj tutaj http://www.inventive...meble-socjalne/





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych