Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie biura

wyposażenie biura

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiek902

krzysiek902

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 30 sierpień 2017 - 17:01

Dzień dobry,

proszę o sugestie, co powinno znaleźć się w wyposażeniu biura? Prowadzę niewielką firmę zajmującą się projektami. Biurka, komputery - standard. Jest jednak coś co zasługuje na uwagę, czego nie powinno zabraknąć?



#2 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 604 postów

Napisano 18 wrzesień 2017 - 11:37

Pewnie potrzebne będą szafy do przechowywania dokumentów, sądzę że drukarki także... nie wiem co jeszcze.



#3 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 422 postów

Napisano 19 wrzesień 2017 - 13:35

Meble powinny być też minimalistyczne. Takie są najbardziej funkcjonalne.



#4 luke45

luke45

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 601 postów

Napisano 22 wrzesień 2017 - 08:48

Biurka powinny być przede wszystkim duże ;)


Always look on the bright side of life!


#5 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 422 postów

Napisano 23 wrzesień 2017 - 15:45

Powinno mieć głębokie. Wtedy będzie najbardzije wygodne.



#6 Nelka

Nelka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 86 postów

Napisano 23 wrzesień 2017 - 16:29

Przeglądnij sobie przykładowe zrealizowane projekty do pracowni i biura na stronie http://ad-styl.pl/. Jest to firma, która zajmuje się aranżacją wnętrz i wykonuje meble na wymiar. Myślę, że to dużo lepsze rozwiązanie, niż poustawianie biurka czy mebli bez dobrego dopasowania. Trzeba pamiętać, że Twoje biuro będzie też wizytówką firmy, więc warto zainwestować i stworzyć jak najbardziej harmonijne wnętrze, gdzie będzie się dobrze pracowało, a kontrahenci docenią przyjemne otoczenie.



#7 enzymata

enzymata

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 251 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 14:09

Myślę, że to dobry pomysł. Warto szukać inspiracji.



#8 luke45

luke45

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 601 postów

Napisano 26 wrzesień 2017 - 14:17

No i krzesła. Przede wszystkim ergonomiczne.


Always look on the bright side of life!


#9 Arniq

Arniq

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 52 postów

Napisano 10 październik 2017 - 11:26

Ja mam biuro w domu więc nie potrzebowałem jakiegoś specjalnego wyposażenia. Biurko  i szafkę na dokumenty kupiłem przez neta ze sklepu Urok Drewna https://www.urokdrewna.pl/biurka , krzesło ergonomiczne tez w sieci kupiłem. Generalnie najważniesze aby biuro było urzadzone funkcjonalnie. 



#10 bakłażan

bakłażan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 01 listopad 2017 - 19:00

Na pewno ergonomiczne meble do biura, a przede wszystkim komfortowe fotele biurowe. W pracy siedzimy po 8 h i dłużej, więc meble powinny być wygodne i sprzyjać naszemu zdrowiu :) Dbajmy o swoje kręgosłupy :)



#11 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 244 postów

Napisano 07 listopad 2017 - 22:23

A używacie scian mobilnych? My tak, zamawialismy na http://sowan.pl/, pełen profesjonalizm :)



#12 Guest_Mentor

Guest_Mentor
  • Goście

Napisano 17 listopad 2017 - 01:38

Zgłoś się do jakiegoś biura projektowego (ja od lat w tym zakresie współpracuję z DD Projekt). Pokażą Ci swoje realiacje, pomogą w doborze odpowiedniego wyposażenia.



#13 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 422 postów

Napisano 20 listopad 2017 - 09:17

Jak wyglądają ściany mobilne? I w praktyce jak to się sprawdza?



#14 elka2002

elka2002

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 512 postów

Napisano 02 styczeń 2018 - 02:20

Na pewno przydatne okażą się takie http://opusplus.pl/produkt/mobilne/ tablice mobile. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku konferencji, szkoleń, a nawet reklamy. Można też wykorzystać taką tablicę do ogłoszeń.



#15 NiszczarkiBiurowe

NiszczarkiBiurowe

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 02 styczeń 2018 - 08:59

Biuro jest wizytówką firmy, dlatego powinno się dobrze prezentować. Jednak sam aspekt wizualny to nie wszystko. Aby było funkcjonalne nie może zabraknąć w nim najpotrzebniejszych urządzeń oraz artykułów. Jednym z nich, który powinniśmy zakupić już na początku jest niszczarka. O tym w jaki sposób wybrać tą, która najlepiej spełni nasze oczekiwania można przeczytać na http://www.niszczark...zczarke-wybrac/.


www.niszczarkibiurowe.com - niszczarki dokumentów


#16 tilos

tilos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 03 styczeń 2018 - 16:57

Myślę, że dobra drukarka i kserokopiarka to urządzenie, którego nie powinno zabraknąć w żadnym biurze. Szukając ciekawej oferty trafiłam na http://www.kserkop.c...izhub-c258-1153 i myślę, że takie rozwiązanie sprawdzi się najlepiej. Pewnie na początku zdecydujemy się na wynajem sprzętu, to bardzo ekonomiczna opcja. Samo urządzenie cieszy się dobrą opinią wśród użytkowników. Testował ktoś może ?



#17 SoloKolos

SoloKolos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Napisano 09 styczeń 2018 - 12:47

W każdej firmie nie powinno zabraknąć artykułów do biura takich jak: markery, długopisy, czysty papier, karteczki samoprzylepne. Są one często używane, przez co szybko się wyczerpują. Nie możemy zapomnieć, aby na bieżąco kupować brakujące akcesoria, a największy wybór znajduje się w hurtowniach.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych