Skocz do zawartości


umowa ustna zwrot telefonu

zwrot telefonu

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 17 sierpień 2017 - 00:16

Witam. Uczciwie sprzedałem telefon za ponad 1000 zł który nigdy się nie zawieszał nigdy nie upadł itp tzn w stanie idealnym gdzie cały czas go użytkowałem. Kupujący obejrzał pobawił się i zdecydował że go kupuje. Po 14 dniach zadzwonił i zażądał zwrotu pieniędzy gdyż jak oświadczył telefon zawiesza mu się. Według mnie przez te 14 dni mógł celowo lub przypadkowo uszkodzić telefon i przyczynić się do jego uszkodzenia itp. a teraz domagać się jego oddania i wmówić mi że telefon ma wady. A jeżeli ma z nim problem to jest jeszcze 4 miesiące gwarancji serwisowej i według mnie może oddać ten telefon do oceny przez serwis. Stan telefonu i to ze chodził cały czas bez jakiegokolwiek problemu przed zakupem może potwierdzić moja zona i mój przyjaciel. Umowa kupna sprzedaży zawarta została ustnie bez formy pisemnej z woli kupującego. Czy według prawa kupujący ma w tej kwestii racje? Bardzo proszę o pilna odpowiedz.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych