Gość dzafik511 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Kawa, herbata, cukier i inne tego typu rzeczy do wykorzystania dla pracowników podczas pracy. Wszystko dostępne w firmowej kuchni, ceny są niezbyt duże, rzadko przekraczają jednostkowo 10zł netto. Co robić z fakturami, czyt. jest prawo do odliczenia, ale czy trzeba tez naliczać? I czy zależy to od ceny artykułu spożywczego? Jak to u was wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BB Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 U mnie takie artykuły dla pracowników to koszty firmy, a tym samym z prawem do odliczenia podatku VAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi