Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,6 THP PSA/BMW


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49136 postów

Napisano 19 czerwiec 2017 - 12:09

Na początku nowego millenium jasne stało się to, że klasyczne silniki benzynowe nie mają żadnych szans w starciu z normami emisji spalin. Producenci musieli zatem postawić na nową jakość. A tą w gamie BMW i koncernu PSA zagwarantowała jednostka o oznaczeniu 1,6 THP. Motor choć wyposażony w najnowsze zdobycze techniki, tak naprawdę już od początku miał problemy z trwałością.

Powrót do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,6 THP PSA/BMW

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2017 - 12:09

Pierwsze słyszę zeby ktos narzekal na spalanie w 1.6 THP. 200 konna wersja w miescje zuzywa 8-9 l na 100 km. To dużo? Zawsze chwalono akurat ten silnik za niskie spalanie. Nie wiem skad autor bierze te swoje info ale radze zmienić

#3 Guest_koo

Guest_koo
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2018 - 12:43

widac efekty wspołpracy BMW ! Dobrze ze nie kupiłem.

#4 Guest_Jacek

Guest_Jacek
  • Goście

Napisano 11 październik 2018 - 16:57

Miałem już 3 wymiany rozrządu !!! Przebieg 62.000 km. To porażka dla Peugeota.

#5 Guest_hehe

Guest_hehe
  • Goście

Napisano 22 październik 2018 - 12:56

Okazał się najgorszym silnikiem 20-lecia. Powinni nabywcom zwracać kasę z odsetkami i przeprosinami

#6 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 29 październik 2018 - 12:47

Sprzedałem Pugeota 207 i zadowolony z marki kupiłem czteroletniego 308 II właśnie z tym silnikiem. Auto z przebiegiem 80 tys. Po 3 miesiącach ponad dwa tysiące za rozrząd. Falowanie obrotów i drgania pod tyłkiem podczas postoju z włączonym silnikiem i tak nie zostały usunięte. Najgorsza inwestycja życia. Już w 2011 roku koleś w salonie ostrzegał mnie przed silnikami BMW, teraz wiem dlaczego. Dynamiczny, cichy (do czasu), ale ciężko na niego zarobić. Ostrzegam wszystkich przed silnikami benzynowymi z roczników 2013-2014. Osiągi mają o wiele lepsze niż nowe modele z nowymi jednostkami o mniejszej pojemności, no ale nikt nie chce wkładać rocznie w auto 6 tys. na naprawę.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy