Gość monia26 Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 witam,jak to jest z aktami osobowymi , czy trzeba je prowadzić nawet dla pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie czy tylko dla umów o pracę.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mirasek Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Obowiązek prowadzenia dokumentacji pracowniczej ( akt osobowych )wynika z Art. 94 pkt.9a Kodeksu PracyDotyczy pracowników zatrudnionych na umowy o pracę.Umowy zlecenie to umowy cywilnoprawne.Zleceniobiorcy nie podlegają pod kodeks pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monia26 Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 dziękuję ślicznie za pomoc.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi