Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie są okresy wypowiedzenia umowy o pracę w 2017 roku?

wróć do serwisu Kadry 45 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 515617 postów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 11:37

Wypowiedzenie umowy o prace może być złożone zarówno przez pracodawcę jak i pracownika. Jakie są okresy wypowiedzenia w 2017 roku? Ile dni wolnych przysługuje na poszukiwanie nowego zatrudnienia?

Powrót do artykułu: Jakie są okresy wypowiedzenia umowy o pracę w 2017 roku?

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 czerwiec 2017 - 11:37

Pracuję w firmie od 4 lat, umowa kończy mi się z końcem października. Mam na oku nową pracę i chciałbym jak najszybciej rozwiązać obecną umowę. Kiedy najlepiej złożyć wypowiedzenie?

#3 Guest_dangel

Guest_dangel
  • Goście

Napisano 03 lipiec 2017 - 08:11

Najczęściej wypowiedzenie składa się w ost. dzień roboczy miesiąca. Następnie na rozmowie z kierownikiem spróbuj wynegocjować rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Jeżeli się nie uda to będziesz na wypowiedzeniu 3 m-ce.

#4 Guest_michał

Guest_michał
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2017 - 09:14

Pracuje w firmie od 7 lat,umowa skończy mi sie w 2021r. Otrzymałem propozycje zmiany pracy i chciałbym złozyc wypowiedzenie. Kiedy najlepiej to zrobić.

#5 Zosia/Agnieszka

Zosia/Agnieszka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14957 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 25 lipiec 2017 - 09:17

Kiedy? a o co pytasz? od kiedy chcesz zacząć pracować?

#6 Zosia/Agnieszka

Zosia/Agnieszka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14957 postów

Napisano 25 lipiec 2017 - 09:18

Masz 3 m-ce okresu wypowiedzenia

#7 Guest_dorka

Guest_dorka
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2017 - 11:29

Masz 3 m-ce okresu wypowiedzenia