Skocz do zawartości


Delegacja na weekend

delegacja weekend sobota niedziela czas wolny

wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 22 maj 2017 - 13:58

Witam,

 

czy pracownikowi należy oddać czas wolny za weekend spędzony w delegacji, jeśli w weekend ten nie pracował, ani nie podróżował?

 

Ps. W zakładzie pracy dniami wolnymi są soboty i niedziele. Pracownik był w delegacji 10 dni, od 8 do 17 maja.

 

Dziękuję.

 



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19158 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 22 maj 2017 - 14:01

Zasadą jest, że czas podróży służbowej pracownika zgodny z obowiązującym go rozkładem czasu pracy zalicza się do czasu pracy, natomiast odbywanie podróży służbowej, poza obowiązującym pracownika rozkładem czasu pracy, nie jest uznawane za czas pracy.

Pracodawca nie jest zatem zobowiązany do wypłacania pracownikowi za ten okres dodatkowego wynagrodzenia ani też do udzielenia czasu wolnego.



#3 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19158 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 22 maj 2017 - 14:03

Inaczej:smile.png

 

Podróż służbowa pracownika obejmowała dni pracy, a także dni wolne od pracy (sobotę i niedzielę). Jednak w tych dniach pracownik nie świadczył pracy. Sytuacja ta powoduje, że czas ten nie zostanie zaliczony do czasu pracy pracownika.

Dlatego w zamian za te dni nie przysługuje pracownikowi również rekompensata w postaci dni wolnych od pracy.



#4 lion

lion

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 25 maj 2017 - 13:42

no, skoro w tym czasie nie pracował to tak trochę jakby na urlop pojechał a nie na delegację ;)





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: delegacja, weekend, sobota, niedziela, czas wolny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych