Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kiedy nie wolno zawracać na tzw. światłach?


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49604 postów

Napisano 13 kwiecień 2017 - 06:40

Nie wszyscy kierowcy znają znaczenie sygnalizatorów kierunkowych S-3, a w szczególności zasady zawracania na takich skrzyżowaniach. Nie można też wykluczyć, że są tacy zmotoryzowani, którzy te zasady świadomie lekceważą. Tak czy owak warto przypomnieć znaczenie sygnalizatorów kierunkowych i uzmysłowić kierowcom, jakie zagrożenie może w pewnych sytuacjach spowodować niezastosowanie się do wskazań tych sygnalizatorów.

Powrót do artykułu: Kiedy nie wolno zawracać na tzw. światłach?

#2 Guest_ret

Guest_ret
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2017 - 06:40

Przepis zakazujący zawracania na światłach w polskich realiach to jakieś nieporozumienie. Nie mamy do tego dostosowanej infrastruktury, Jedzie się potem przez miasto 100 km, żeby znaleźć miejsce do zawracania.

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 04 listopad 2018 - 06:07

Autor komentarza pierwszego rysunku i autor interpretacji znaku S 3 zapomnieli o zasadzie pierwszeństwa prawej ręki,czyli auto niebieskie ustępuje czerwonemu,po czym opuszcza skrzyzowanie

#4 Guest_dżygit

Guest_dżygit
  • Goście

Napisano 23 październik 2020 - 22:05

Nie chcę bawić się w jakiegoś eksperta, ale zdaje się że zgodnie z przepisami na 1 jak i 2 przykładzie kierowca niebieskiego auta ma obowiązek przy skręcie zająć najbliższy prawy pas, kierujący czerwonym zawracający również "musi" zająć najbliższy sobie z tego pasa pas (co jest niemożliwe dużym autem) ale na środkowy na pewno da radę. Ups niema kolizji ani w jednym ani w drugim przypadku. Wystarczy myśleć... i tak zawsze tak zawracam. a jeśli nawet inny "niebieski" samochód wjeżdża na środkowy pas wystarczy go puścić... po co się spinać.

#5 Guest_dżygit

Guest_dżygit
  • Goście

Napisano 23 październik 2020 - 22:05

Nie chcę bawić się w jakiegoś eksperta, ale zdaje się że zgodnie z przepisami na 1 jak i 2 przykładzie kierowca niebieskiego auta ma obowiązek przy skręcie zająć najbliższy prawy pas, kierujący czerwonym zawracający również "musi" zająć najbliższy sobie z tego pasa pas (co jest niemożliwe dużym autem) ale na środkowy na pewno da radę. Ups niema kolizji ani w jednym ani w drugim przypadku. Wystarczy myśleć... i tak zawsze tak zawracam. a jeśli nawet inny "niebieski" samochód wjeżdża na środkowy pas wystarczy go puścić... po co się spinać.

#6 Guest_dżygit

Guest_dżygit
  • Goście

Napisano 23 październik 2020 - 22:05

Nie chcę bawić się w jakiegoś eksperta, ale zdaje się że zgodnie z przepisami na 1 jak i 2 przykładzie kierowca niebieskiego auta ma obowiązek przy skręcie zająć najbliższy prawy pas, kierujący czerwonym zawracający również "musi" zająć najbliższy sobie z tego pasa pas (co jest niemożliwe dużym autem) ale na środkowy na pewno da radę. Ups niema kolizji ani w jednym ani w drugim przypadku. Wystarczy myśleć... i tak zawsze tak zawracam. a jeśli nawet inny "niebieski" samochód wjeżdża na środkowy pas wystarczy go puścić... po co się spinać.

#7 Guest_Don Peduardo

Guest_Don Peduardo
  • Goście

Napisano 21 listopad 2020 - 01:52

Po co te bzdurne artykuły pokazujące światła ze strzałkami do zawracania - skoro nigdzie w całej Polsce nie ma ani jednych takich świateł ??

#8 Guest_Don Peduardo

Guest_Don Peduardo
  • Goście

Napisano 21 listopad 2020 - 01:53

Po co te artykuły pokazujące światła ze strzałkami do zawracania - skoro nigdzie w całej Polsce nie ma ani jednych takich świateł ??

#9 Guest_Koteusz

Guest_Koteusz
  • Goście

Napisano 21 listopad 2020 - 01:53

Po co te artykuły pokazujące światła ze strzałkami do zawracania - skoro nigdzie w całej Polsce nie ma ani jednych takich świateł ??



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych