Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc w sprawie obciążenia

Transport obciązenie za uszkodzenia

1 odpowiedź w tym temacie

#1 marcin_no

marcin_no

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 24 marzec 2017 - 14:02

witam , moja firma zajmuje się transportem . Realizowalismy zlecenie transportowe firmie logistycznej - 
przewóż miedzy magazynami tej samej firmy ( wahadło z różnym towarem) . Kierowca nie był obecny 
przy załadunku co niestety nie zostało odnotowane w liście przewozowym . Na rozładunku okazało się ,
że opakowanie jednej z palet jest uszkodzone . Magazynier spisał protokół , którego mój kierowca nie 
podpisał gdyż nikt go mu nie okazał , a opisane jest w nim jedynie uszkodzenie palety i opakowania . Następnie palety 
załadowano na inny samochód i przetransportowano do klienta . Dopiero klient rozpakował paletę i 
oszacował ilość uszkodzonego towaru . Reklamację na transport dostałem od firmy kurierskiej dopiero 
po 20 dniach . Reklamacja dostałem drogą mailową - nie wiem czy listownie też została wysłana . Moje 
pytanie - Ile czasu jest na zgłoszenie reklamacji i czy musi ona być 'na papierze' czy mailowa forma też jest 
ważna . Nie czujemy się winni , bo to firma logistyczna zawiniła upychając i piętrując towar na maxa , a 
teraz szukają jelenia co za to zapłaci . Jak możemy się bronić ?


#2 Guest_lidiusz

Guest_lidiusz
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2020 - 13:55

Mi pomógł adwokat Cejrowski z Gdańska. Bardzo doświadczony, duża wiedza w zakresie wielu dziedzin prawa. Mogę śmiało polecić. 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Transport, obciązenie za uszkodzenia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy