Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rezygnacja z urlopu wychowawczego - wzór oświadczenia

wróć do serwisu Kadry 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 515854 postów

Napisano 23 marzec 2017 - 22:47

Pracownik-rodzic, który jest w trakcie korzystania z urlopu wychowawczego i chciałby wrócić do pracy, powinien złożyć pracodawcy stosowne oświadczenie. Przedstawiamy wzór oświadczenia o rezygnacji z urlopu wychowawczego.

Powrót do artykułu: Rezygnacja z urlopu wychowawczego - wzór oświadczenia

#2 Guest_Sylwia

Guest_Sylwia
  • Goście

Napisano 23 marzec 2017 - 22:47

Witam, jestem obecnie na urlopie wychowawczym udzielonym na rok do sierpnia, chciałabym wrócić wcześniej do pracy, ile dni wcześniej powinnam o tym poinformować pracodawcę? i czy pracodawca może mi odmówić zmniejszenia etatu na 3/4?

#3 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2018 - 17:09

Witam, jestem w nauczycielem w przedszkolu i obecnie przebywam na urlopie wychowawczym. Ze względu na rozpoczęty awans zawodowy na nauczyciela mianowanego moja nieobecność w pracy nie może trwać dłużej niż półtora roku. Byłam na zwolnieniu od 20 października 2016 a 7 marca 2017 urodziłam córeczkę. Chcę wrócić do pracy 7 marca 2018 więc muszę jeszcze wykorzystać zaległy urlop. Czy mogę skrócić urlop wychowawczy i przejść na urlop wypoczynkowy? Jakie dokumenty powinnam przedłożyć dyrekcji?Czy jeśli pracowałam na pełen etat to teraz muszę zgodzić się na połowę, która proponuje mi dyrekcja?

#4 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 11 luty 2018 - 18:26

Witam, wróciłam do pracy bo kończyła mi się umowa o prace ,pracodawca przedłużył mi umowę czy teraz mnogę jeszcze wykorzystać reszte niewykorzystanego urlopu wychowawczego

#5 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 02 marzec 2018 - 14:42