Gość Piotr Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Dnia 31.08. przedszkole publiczne zostało zlikwidowane w celu przekształcenia w niepubliczne przedszkole działające od 01.09. Pracownicy, którzy mieli umowę na czas nieokreślony zostali przejęci zgodnie z art.23 kodeksu pracy. Pracownikom, którym skończyła się umowa 31.08. jest oczywiste, że PIT-11 wystawi płatnik przedszkole publiczne. A jak należy postąpić z pracownikami przejętymi przez przedszkole niepubliczne. Kto powinien wystawić im PIT-11 a kto PIT-4R? Gdzieś wyczytałam,że nowy pracodawca jest zobowiązany wystawić te pity za cały rok podatkowy za okres zatrudnienia w przedszkolu publicznym i okres zatrudnienia w przedszkolu niepublicznym.Czy ktoś posiada jakieś informacje na ten temat. Za wszelką pomoc bardzo dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maria Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 jeżeli jest zmiana nazwy płatnika,to dwa PITy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi