Skocz do zawartości


reklamacja przesyłki

reklamacja wady towaru kurier przesyłka

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anka

Guest_Anka
  • Goście

Napisano 18 marzec 2017 - 23:28

Dobry wieczór,

zamówiłam jedną rzecz przez internet, która okazała się uszkodzona. Sprzedawca nie chce jednak przyjąć reklamacji, ponieważ uważa, że uszkodzenia mechaniczne powstały z winy firmy kurierskiej. Kurier jednak nie przyznaje się do winy. Jakie kroki prawne mogę podjąć?



#2 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 19 marzec 2017 - 08:12

Trzeba było rozpakować paczkę przy kurierze.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, wady towaru, kurier, przesyłka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych