Gość ona Opublikowano 1 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 jestesmy mała instytucja kultury. nie mamy kasy, czasami zdarzaja się sytuacje ze praconik płaci gotówką, a pozniej ksiegowa robi przelew na konto pracownika. czy powinien byc w jednostce jakis regulamin normujący postepowanie w takich sytuacjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agnieszka Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jeśli nie macie kasy i postępujecie jak opisałaś to raczej nie formalizuj tego.W/g mnie nie możesz zapisać/wymagać,że pracownik zawsze będzie wydawał swoją kasę, a później oczekiwał na zwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi