Skocz do zawartości


sprzedaż na allegro


wróć do serwisu Moja Firma 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Bogumiła

Guest_Bogumiła
  • Goście

Napisano 22 luty 2017 - 02:19

Witam, przed założeniem konta na allegro jako drugiego kanału sprzedaży powstrzymuje mnie tylko brak informacji o kosztach jakie to za sobą niesie, a nie ma ich zawartych w cenniku. Tylko osoba która tę drogę już przeszła prawdopodobnie będzie w stanie mi wytłumaczyć co będzie mnie czekało, dlatego bardzo proszę o informacje :)



#2 Guest_anonim

Guest_anonim
  • Goście

Napisano 23 luty 2017 - 00:27

kiedy wszystkie koszty właśnie są w cenniku i to bardzo dokładnie podane.



#3 Guest_Bogumiła

Guest_Bogumiła
  • Goście

Napisano 14 marzec 2017 - 21:25

Wiem co to cennik, jak go znaleźć wink.png ale jak ktoś nie sprzedawał na allegro to raczej nie ma pojęcia jak to w praniu tzw. będzie wyglądać stąd też moje pytanie do społeczności. Co więcej, założenie sklepu zawsze łączy się z dodatkowymi kosztami poza allegro wyniesionymi, wiem, że grafiki przecież nie mogę wziąć ze standardowych szablonów, bo to przecież będzie zero profesjonalizmu.



#4 AntoniGie

AntoniGie

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 61 postów

Napisano 15 marzec 2017 - 22:36

Wiem co to cennik, jak go znaleźć wink.png ale jak ktoś nie sprzedawał na allegro to raczej nie ma pojęcia jak to w praniu tzw. będzie wyglądać stąd też moje pytanie do społeczności. Co więcej, założenie sklepu zawsze łączy się z dodatkowymi kosztami poza allegro wyniesionymi, wiem, że grafiki przecież nie mogę wziąć ze standardowych szablonów, bo to przecież będzie zero profesjonalizmu.

niekoniecznie bo księgarnie, antykwariaty zwłaszcza często ze standardowych korzystają bo widzialem przeglądając jako kupujący ale masz rację przy prowadzeniu sklepu na allegro lepiej spróbować coś unikatowego stworzyć. ceny no cóż akurat na grafice się nie znam nie płaciłem ale takie ułatwienia dla kupujących jak galerie czy tabele czy panele, zwał jak zwał, to można spokojnie za kilka złotych miesięcznie nabyć jako abonament po prostu. a nawet za taką cene to będzie naprawdę profesjonalnie wykonana i działająca rzecz.



#5 Guest_hyży

Guest_hyży
  • Goście

Napisano 16 marzec 2017 - 21:48

niekoniecznie bo księgarnie, antykwariaty zwłaszcza często ze standardowych korzystają bo widzialem przeglądając jako kupujący ale masz rację przy prowadzeniu sklepu na allegro lepiej spróbować coś unikatowego stworzyć. ceny no cóż akurat na grafice się nie znam nie płaciłem ale takie ułatwienia dla kupujących jak galerie czy tabele czy panele, zwał jak zwał, to można spokojnie za kilka złotych miesięcznie nabyć jako abonament po prostu. a nawet za taką cene to będzie naprawdę profesjonalnie wykonana i działająca rzecz.

profesjonalnie działająca rzecz? jak coś działa to działa, po prostu ;)



#6 AntoniGie

AntoniGie

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 61 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 02:31

profesjonalnie działająca rzecz? jak coś działa to działa, po prostu wink.png

Absolutnie nie wiesz co mówisz :D lagi, padające serwery, opieszałość wykonawcy to norma w tej branży. jak trafisz na firmę, która poczuwa się do odpowiedzialności nie wykręcając się długimi terminami na naprawę wg regulaminu to trzymaj sie najmocniej jak sie da, bo drugiej możesz już takiej nie znaleźć :D



#7 carlosss

carlosss

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 21 marzec 2017 - 06:23

potwierdzam to co wyżej napisane. ja mam od dwóch lat mniej więcej sellbooster, taka tam tabelunia i wszystko gra, nie doceniałem zanim nie okazało się że w tym samym czasie znajomy z taką tabelunią miał takie przypały, że musiał 6 klientom przez wprowadzanie w błąd przyjąć reklamacje bo mu ceny zaczęły wariować itd.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy