
Sytuacja wygląda następująco: w przedostatnim tygodniu stycznia zostały zaproponowane nowe warunki naliczania prowizji, które (mimo wielu negocjacji z pracodawcą) były dla pracowników niestety gorsze niż poprzednie. Informacja jak kwestia prowizji ma wyglądać od 1 lutego została rozesłana drogą mailową i pracownicy nie mając już innego rozwiązania, musieli warunki przyjąć.
Jednak nie doszło do podpisania aneksów do umów, które nowe warunki prowizji wprowadzały w życie.
31 stycznia moja współpraca z tą firmą zakończyła się za porozumieniem stron. Aktualnie do 14 lutego przebywam na 2-tygodniowym okresie wypowiedzenia i jestem zwolniona ze świadczenia pracy.
I tu moje pytanie: do 14 lutego zostaną wystawione faktury, z których mi należałaby się prowizja. Czy w związku z zaistniałą sytuacją (brak aneksu do umowy o pracę) prowizja powinna mi być naliczona na starych zasadach, czy przez to, że mailowo wyraziłam zgodę na nowe warunki prowizyjne, będzie za faktury lutowe naliczana już zgodnie z nowymi ustaleniami?
Czy taki mail może mieć jakąś moc prawną?
Dziękuję za pomoc
