Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak uzyskać odszkodowanie za błędy medyczne

6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 671401 postów

Napisano 02 luty 2017 - 08:33

Osoba, która jest pacjentem w celu dochodzenia zadośćuczynienia lub odszkodowania może skorzystać z drogi sądowej, zarówno przed sądem cywilnym, jak i karnym. Istnieje również możliwość złożenia wniosku do wojewódzkiej komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych.

Powrót do artykułu: Jak uzyskać odszkodowanie za błędy medyczne

#2 Guest_Mirek

Guest_Mirek
  • Goście

Napisano 02 luty 2017 - 08:33

Mi w uzyskaniu odszkodowania za błędy medyczne pomogli Xaltum z Poznania.

#3 Guest_darek745

Guest_darek745
  • Goście

Napisano 28 luty 2017 - 09:58

Aktualnie jestem w kontakcie z prawnikiem ze stowarzyszenia Wokanda i wszystko idzie w dobrym kierunku. Ucierpiałem w wypadku spowodowanym przez pijanego kierowcę. Są duże szanse na rzeczywiście fajne pieniądze w ramach zadośćuczynienia które jest o tyle skomplikowane że ciężko jest wycenić straty niematerialne.  

#4 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 30 listopad 2017 - 23:23

Na pewno samemu niewiele można zdziałać... Bez pomocy prawnika ciężko zawalczyć o swoje, wiem bo próbowałam... Dopiero pomoc adwokata, a dokładniej mec. Agaty Koschel z Poznania, doprowadziła do tego, że moja sprawa doczekała się pozytywnego finału. Uzyskałam odszkodowanie i zadośćuczynienie za swoje cierpienie i długą przerwę w życiu zawodowym.

#5 Wojtek541

Wojtek541

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 183 postów

Napisano 26 luty 2018 - 22:54