Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mikroprzedsiębiorcy z obowiązkiem przesyłania JPK_VAT od 1 stycznia 2018 r.

wróć do serwisu Księgowość 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Księgowość

Admin Księgowość

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy
  • 196707 postów

Napisano 14 styczeń 2017 - 15:18

Od początku 2017 r. kolejna tura przedsiębiorstw (małe i średnie) została objęta Jednolitym Plikiem Kontrolnym (JPK). Następne w kolejności będą mikrofirmy. Standardem staje się przesyłka przez internet danych o VAT (JPK_VAT). Jak wygląda ten standard, czyli jak tworzyć pliki JPK, które od 2018 r. będą obowiązkowe już dla wszystkich przedsiębiorców.

Powrót do artykułu: Mikroprzedsiębiorcy z obowiązkiem przesyłania JPK_VAT od 1 stycznia 2018 r.

#2 Guest_ireneusz

Guest_ireneusz
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2017 - 15:18

Ja muszę to robić od stycznia tego roku. Szczerze mówiąc to miałem pewne obawy, zwłaszcza że nie mam doświadczenia w księgowości, ale w symfonii jest to w miarę proste. Trochę poćwiczyłem i jakoś sobie radzę, oby tylko już nic się nie zmieniało, bo zamiast pracować to będę siedział z nosem w papierach.

#3 Guest_Abel

Guest_Abel
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2017 - 17:10

Po 18 latach prowadzenia dzalalnosci rozwazam likwidące firmy dla 4zł odliczego watu moje koszty wzrosna ze ewzgledu na zatrudnienie firmy rachunkowej za ok 150 zl + vat . Dotychczzas wypelnienie vat 7 zajmowalo mi 1 godzinę . To jest po prostu urzędnicze glupota

#4 Guest_renata

Guest_renata
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2017 - 16:32

Miało być tak strasznie a wyszedł "mały deszcz". Uruchamiam program WAPRO , wykonuję kilka kliknięć i JPK przesłane. A moduł do JPK dostałam gratis do aktualnej wersji (bo i tak zawsze się aktualizauję).

#5 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2017 - 20:55